Врадіївська районна державна адміністрація. Миколаївська область, Україна. » Оголошення
Українська | Русский | English
Головна Новини Доступ до публічної інформації Учасникам АТО та членам їх сімей Інформація для вимушених переселенців

Оголошення

Врадіївська райдержадміністрація інформує:

Про затвердження Порядку організації роботи з розгляду запитів на отримання публічної інформації у Врадіївській районній державній адміністрації

  №138-р від 21.06.2016
Формат: PDF | Добавлен: 27/07/2016 16:00:17
404Kb Скачать скачать

Врадіївська райдержадміністрація інформує:

Для ОСББ, ЖКГ та підприємців про можливість надання об´єктів для впровадження пілотного проекту по альтернативному електроопалюванню.

  Інформація по альтернативному опалюванню
Формат: PDF | Добавлен: 01/08/2016 10:18:33
33Kb Скачать скачать

 


                                                                                                            

 

СПЕЦІАЛІЗОВАНА КРЕДИТНО-ФІНАНСОВА

ГОСПОДАРСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ

“Миколаївський обласний фонд підтримки

індивідуального житлового будівництва на селі”

 

тел/факс: 56-34-22

адреса: вул. Робоча 2-А, оф.508

ел. пошта:skfgo.mk@ukr.net

 

Перелік документів

для отримання кредиту на придбання

житлового будинку (квартири)

Вимоги до позичальників

Позичальниками можуть бути громадяни України, які постійно проживають (або переселилися для постійного проживання), будують об’єкти кредитування в сільській місцевості і працюють в органах місцевого самоврядування та місцевих органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях сільського господарства, в особистих селянських господарствах, інших господарських формуваннях, що функціонують у сільській місцевості, соціальній сфері села, а також на підприємствах, в установах та організаціях переробних і обслуговуючих галузей агропромислового комплексу, навчальних закладах, закладах культури, охорони здоров'я та інших, розташованих поза межами району, але у межах області.

Вік позичальників не повинен перевищувати встановленого у державі загального пенсійного віку.

 

Перелік документів для отримання кредиту

1. Заява на ім'я керівника Фонду про надання кредиту

2. Клопотання органу місцевого самоврядування (сільської, селищної ради) про надання кредиту

3. Оригінал і копія паспорта громадянина України (чоловіка та дружини)

4. Оригінал і копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера у разі її наявності  (чоловіка та дружини)

5. Документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника (довідка про доходи позичальника і членів його сім’ї, одержані за попередні 6 місяців, та/або довідка, видана органом місцевого самоврядування, про ведення особистого селянського господарства. Для фермерів та підприємців – довідка про доходи за останні 6 місяців, завірена податковим органом.

6. Документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України  «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (у разі наявності).

7. Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності)

8. Довідка про склад сім’ї (форма 3)

9. Копія свідоцтв про народження дітей

10. Довідка про наявність (відсутність) земельної ділянки (паю), її розмір та сума отриманого доходу

11. Документи, що засвідчують забезпечення зобов’язань позичальника: договір поруки, договір іпотеки

12. Довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність (або відсутність) приватного житла)

13. Оцінка вартості нерухомого майна, проведена відповідно до чинного законодавства

14. Заява від продавця про згоду на продаж житла, що належить йому на праві приватної власності, із зазначенням погодженої з покупцем - позичальником кредиту ціни   

15. Папка-скоросшивач;

16. Для забезпечення повернення кредиту оформлюється договір поруки або договір іпотеки, посвідчений нотаріусом;

Документи на оформлення договору поруки

1. Поручителем може бути підприємство або 2 фізичні особи;

2. Довідка про фінансовий і майновий стан поручителя-гаранта (для юридичних осіб - копія балансу Ф1, Ф2, посвідчена податковою інспекцією, довідка банку про відсутність заборгованості, для фізичних осіб - довідка з місця роботи про  доходи за попередні 6 місяців, із зазначенням посади , довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, про наявність приватного житла, довідка органів місцевого самоврядування про наявність (відсутність) земельного паю і доходу з нього, копія паспорту та ідентифікаційного коду).

Фонд залишає за собою право вимагати від позичальника інших необхідних документів,  що підтверджують доцільність видачі кредиту.

Кінцева сума кредиту визначається кредитною комісією Фонду з урахуванням платоспроможності позичальника.

Гранична сума кредиту: 200 000  грн

 


 

                                                                                                            

 

СПЕЦІАЛІЗОВАНА КРЕДИТНО-ФІНАНСОВА 

ГОСПОДАРСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ

“Миколаївський обласний фонд підтримки

індивідуального житлового будівництва на селі”

 

 

тел/факс: 56-34-22

адреса: вул. Робоча 2-А, оф.508

ел. пошта:skfgo.mk@ukr.net

 

Перелік документів

для отримання кредиту на будівництво

Вимоги до позичальників

Позичальниками можуть бути громадяни України, які постійно проживають (або переселилися для постійного проживання), будують об’єкти кредитування в сільській місцевості і працюють в органах місцевого самоврядування та місцевих органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях сільського господарства, в особистих селянських господарствах, інших господарських формуваннях, що функціонують у сільській місцевості, соціальній сфері села, а також на підприємствах, в установах та організаціях переробних і обслуговуючих галузей агропромислового комплексу, навчальних закладах, закладах культури, охорони здоров'я та інших, розташованих поза межами району, але у межах області.

Вік позичальників не повинен перевищувати встановленого у державі загального пенсійного вікує.

Вимоги до поручителів

Наявність постійного місця роботи;

Наявність нерухомого майна (житлового будинку) на праві приватної власності.

Перелік документів для отримання кредиту

1. Заява на ім'я керівника Фонду про надання кредиту

2. Клопотання органу місцевого самоврядування (сільської, селищної ради) про надання кредиту

3. Оригінал і копія паспорта громадянина України (чоловіка та дружини)

4. Оригінал і копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера у разі її наявності  (чоловіка та дружини)

5. Документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника (довідка про доходи позичальника і членів його сім’ї, одержані за попередні 6 місяців, та/або довідка, видана органом місцевого самоврядування, про ведення особистого селянського господарства. Для фермерів та підприємців – довідка про доходи за останні 6 місяців, завірена податковим органом.

6. Документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України  «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (у разі наявності).

7. Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності)

8. Довідка про склад сім’ї (форма 3)

9. Копія свідоцтв про народження дітей

10. Довідка про наявність (відсутність) земельної ділянки (паю), її розмір та сума отриманого доходу

11. Копія документа, що  підтверджує право власності чи користування  земельною ділянкою (крім випадків придбання житла)

12. Документи, що засвідчують забезпечення зобов’язань позичальника: договір поруки, договір іпотеки

13. Довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність (або відсутність) приватного житла)

14. Дозвіл (декларація, повідомлення) на/ про початок виконання будівельних робіт з Інспекції архітектурно-будівельного контролю Миколаївської області (після завершення будівництва  - надання документів, які підтверджують  введення об’єкта, завершеного будівництвом, в експлуатацію Інспекцією архітектурно-будівельного контролю Миколаївської області)

15. Витяг з рішення органу місцевого самоврядування про виділення земельної ділянки або державний акт на право власності на земельну ділянку

16. Договір з підрядною організацією на нове будівництво підрядним способом.

17. Проектно-кошторисна документація (будівельний паспорт) на спорудження або добудову житлового будинку з надвірними підсобними приміщеннями, погоджена з районним архітектором.

18. Папка-скоросшивач;

19. Для забезпечення повернення кредиту оформлюється договір поруки або договір іпотеки, посвідчений нотаріусом.

Документи на оформлення договору поруки

1. Поручителем може бути підприємство або 2 фізичні особи;

2. Довідка про фінансовий і майновий стан поручителя-гаранта (для юридичних осіб - копія балансу Ф1, Ф2, посвідчена податковою інспекцією, довідка банку про відсутність заборгованості, для фізичних осіб - довідка з місця роботи про  доходи за попередн 6 місяців, із зазначенням посади, довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, про наявність приватного житла, довідка органів місцевого самоврядування про наявність (відсутність) земельного паю і доходу з нього, копія паспорту та ідентифікаційного коду).

Фонд залишає за собою право вимагати від позичальника інших необхідних документів,  що підтверджують доцільністьвидачі кредиту.

Кінцева сума кредиту визначається кредитною комісією Фонду з урахуванням платоспроможності позичальника

Гранична сума кредиту: 300 000  грн

 


 

                                                                                                             

 

СПЕЦІАЛІЗОВАНА КРЕДИТНО-ФІНАНСОВА 

ГОСПОДАРСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ

“Миколаївський обласний фонд підтримки

індивідуального житлового будівництва на селі”

 

 

тел/факс: 56-34-22

адреса: вул. Робоча 2-А, оф.508

ел. пошта:skfgo.mk@ukr.net

 

 

 

Перелік документів

для отримання кредиту на спорудження інженерних мереж

(газифікації, водопостачання, електричного опалення), заходи з енергозбереження

Вимоги до позичальників

Позичальниками можуть бути громадяни України, які постійно проживають (або переселилися для постійного проживання), будують об’єкти кредитування в сільській місцевості і працюють в органах місцевого самоврядування та місцевих органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях сільського господарства, в особистих селянських господарствах, інших господарських формуваннях, що функціонують у сільській місцевості, соціальній сфері села, а також на підприємствах, в установах та організаціях переробних і обслуговуючих галузей агропромислового комплексу, навчальних закладах, закладах культури, охорони здоров'я та інших, розташованих поза межами району, але у межах області, пенсіонери.

Вимоги до поручителів

Наявність постійного місця роботи;

Наявність нерухомого майна (житлового будинку) на праві приватної власності. 

Перелік документів для отримання кредиту

1. Заява на ім'я керівника Фонду про надання кредиту

2. Клопотання органу місцевого самоврядування (сільської, селищної ради) про надання кредиту

3. Оригінал і копія паспорта громадянина України (чоловіка та дружини)

4. Оригінал і копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера у разі її наявності  (чоловіка та дружини)

5. Документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника (довідка про доходи позичальника і членів його сім’ї, одержані за попередні 6 місяців, та/або довідка, видана органом місцевого самоврядування, про ведення особистого селянського господарства. Для фермерів та підприємців – довідка про доходи за останні 6 місяців, завірена податковим органом.

6. Документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України  «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (у разі наявності).

7. Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності)

8. Довідка про склад сім’ї (форма 3)

9. Копія свідоцтв про народження дітей

10. Довідка про наявність (відсутність) земельної ділянки (паю), її розмір та сума отриманого доходу

11. Копія документа, що  підтверджує право власності чи користування  земельною ділянкою (крім випадків придбання житла)

12. Документи, що засвідчують забезпечення зобов’язань позичальника: договір поруки, договір іпотеки

13. Довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність (або відсутність) приватного житла)

14. Договір з підрядною організацією на заходи з енергозбереження, спорудження інженерних мереж та підключення їх до існуючих комунікацій  підрядним способом.

15. Проектно-кошторисна документація, погоджена з районним архітектором, на спорудження інженерних мереж  і підключення їх до існуючих комунікацій,  заходи з енергозбереження (залежно від виду кредиту), а у разі стандартного приєднання до інженерних мереж – договір на надання послуги стандартного приєднання.

16. Для забезпечення повернення кредиту оформлюється договір поруки або договір іпотеки, посвідчений нотаріусом;

17. Папка-скоросшивач.

Документи на оформлення договору поруки

1. Поручителем може бути одна фізична особа (для спорудження інженерних мереж) та дві (для заходів з енергозбереження).

2. Довідка про фінансовий  стан поручителя-гаранта (довідка з місця роботи про  доходи за попередні 6 місяців, із зазначенням посади, копія паспорту та ідентифікаційного коду).

Фонд залишає за собою право вимагати від позичальника інших необхідних документів,  що підтверджують доцільністьвидачі кредиту.

Кінцева сума кредиту визначається кредитною комісією Фонду з урахуванням платоспроможності позичальника

 

Гранична сума кредиту на спорудження інженерних мереж: 50000  грн

Гранична сума кредиту на заходи з енергозбереження  100 000  грн

 


 

                                                                                                              

 

СПЕЦІАЛІЗОВАНА КРЕДИТНО-ФІНАНСОВА 

ГОСПОДАРСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ

“Миколаївський обласний фонд підтримки

індивідуального житлового будівництва на селі”

 

 

тел/факс: 56-34-22

адреса: вул. Робоча 2-А, оф.508

ел. пошта:skfgo.mk@ukr.net

 

 Перелік документів

для отримання кредиту на реконструкцію та добудову

Вимоги до позичальників

Позичальниками можуть бути громадяни України, які постійно проживають (або переселилися для постійного проживання), будують об’єкти кредитування в сільській місцевості і працюють в органах місцевого самоврядування та місцевих органах виконавчої влади, на підприємствах, в установах та організаціях сільського господарства, в особистих селянських господарствах, інших господарських формуваннях, що функціонують у сільській місцевості, соціальній сфері села, а також на підприємствах, в установах та організаціях переробних і обслуговуючих галузей агропромислового комплексу, навчальних закладах, закладах культури, охорони здоров'я та інших, розташованих поза межами району, але у межах області.

Вік позичальників не повинен перевищувати встановленого у державі загального пенсійного вікує.

Вимоги до поручителів

Наявність постійного місця роботи;

Наявність нерухомого майна (житлового будинку) на праві приватної власності.

Перелік документів для отримання кредиту

1. Заява на ім'я керівника Фонду про надання кредиту

2. Клопотання органу місцевого самоврядування (сільської, селищної ради) про надання кредиту

3. Оригінал і копія паспорта громадянина України (чоловіка та дружини)

4. Оригінал і копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера у разі її наявності  (чоловіка та дружини)

5. Документи, необхідні для визначення рівня платоспроможності позичальника (довідка про доходи позичальника і членів його сім’ї, одержані за попередні 6 місяців, та/або довідка, видана органом місцевого самоврядування, про ведення особистого селянського господарства. Для фермерів та підприємців – довідка про доходи за останні 6 місяців, завірена податковим органом.

6. Документи, що підтверджують статус осіб, на яких поширюється дія пунктів 19 і 20 частини першої статті 6 та абзацу четвертого пункту 1 статті 10 Закону України  «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (у разі наявності).

7. Довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (у разі наявності)

8. Довідка про склад сім’ї (форма 3)

9. Копія свідоцтв про народження дітей

10. Довідка про наявність (відсутність) земельної ділянки (паю), її розмір та сума отриманого доходу

11. Копія документа, що  підтверджує право власності чи користування  земельною ділянкою (крім випадків придбання житла)

12. Документи, що засвідчують забезпечення зобов’язань позичальника: договір поруки, договір іпотеки

13. Довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно про наявність  (або відсутність) приватного житла)

14. Дозвіл (декларація, повідомлення) на/ про початок виконання будівельних робіт з Інспекції архітектурно-будівельного контролю Миколаївської області (після завершення будівництва  - надання документів, які підтверджують  введення об’єкта, завершеного будівництвом, в експлуатацію Інспекцією архітектурно-будівельного контролю Миколаївської області)

15. Витяг з рішення органу місцевого самоврядування про виділення земельної ділянки  або державний акт на право власності на земельну ділянку

16. Договір з підрядною організацією на реконструкцію або добудову житлового будинку з надвірними підсобними приміщеннями підрядним способом

17. Проектно-кошторисна документація (будівельний паспорт)  на реконструкцію або добудову житлового будинку з надвірними підсобними приміщеннями, погоджена з районним архітектором.

18. Папка-скоросшивач;

19. Для забезпечення повернення кредиту оформлюється договір поруки або договір іпотеки, посвідчений нотаріусом.

Документи на оформлення договору поруки

1. Поручителем може бути підприємство або 2 фізичні особи;

2. Довідка про фінансовий і майновий стан поручителя-гаранта (для юридичних осіб - копія балансу Ф1, Ф2, посвідчена податковою інспекцією, довідка банку про відсутність заборгованості, для фізичних осіб - довідка з місця роботи про  доходи за попередн 6 місяців, із зазначенням посади, довідка, видана органом, що здійснює державну реєстрацію прав на нерухоме майно, про наявність приватного житла, довідка органів місцевого самоврядування про наявність (відсутність) земельного паю і доходу з нього, копія паспорту та ідентифікаційного коду).

Фонд залишає за собою право вимагати від позичальника інших необхідних документів,  що підтверджують доцільність видачі кредиту.

Кінцева сума кредиту визначається кредитною комісією Фонду з урахуванням платоспроможності позичальника.

Гранична сума кредиту на реконструкцію або добудову 150 000 грн

 

 


 

Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства інформує:

  Необхідність впровадження заходів з енергозбереення та енергоефективності в житловому секторі та механізм їх державної підтримки
Формат: PDF | Добавлен: 16/06/2016 09:20:44
4980Kb Скачать скачать

Врадіївська райдержадміністрація інформує:

Ознайомлення з Положенням про загальнорайонну соціокультурну акцію "Є хліб - є й життя".

  № 273-р від 06.11.2015
Формат: PDF | Добавлен: 16/06/2016 08:56:03
380Kb Скачать скачать
  № 274-р від 06.11.2015
Формат: PDF | Добавлен: 16/06/2016 08:56:45
2184Kb Скачать скачать

Врадіївське бюро правової допомоги інформує:

  Надання безоплатної правової допомоги – соціальна програма Уряду України, що гарантує людям ефективний захист їхніх прав
Формат: DOC | Добавлен: 28/09/2016 13:50:19
45Kb Скачать скачать

 


Луцьке ОСББ залучило рекордну суму коштів на утеплення багатоповерхівки

за Урядовою програмою з енергоефективності– 3,5 млн грн.

 

ОСББ «Центральна Вежа», що у м. Луцьку, прийняло рішення скористатися Урядовою програмою з енергоефективності та залучило найбільший в Україні кредит на суму майже 3,5 млн. грн для проведення термомодернізації багатоквартирного будинку.

"Нас, розробників програми, приємно вражає те, що все більше ОСББ розуміють необхідність проведення тих заходів з енергоефективності, які дадуть найбільший ефект. При цьому вони наважуються на залучення значних сум коштів. Держава, у свою чергу, готова надати їм допомогу", - коментує Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

Вже незабаром у 16-типоверховому будинку, де мешкає понад 100 сімей, буде проведенокомплекснутермомодернізацію: утеплення фасаду, встановлення індивідуального теплового пункту, а також заміна вікон та дверей у місцях загального користування. У результаті мешканці будинку отримають не тільки модернізований будинок, а й суттєвескорочення витрат на оплату комунальних послуг.

«Комплексна термомодернізація будинку дозволить його мешканцям майже вдвічі зменшити витрати на оплату комунальних послуг. Про це говорять не тільки експерти, а й ті ОСББ, які вже впровадили заходи з енергоефективності за нашою програмою. Наприклад, Луцьке ОСББ "Явір - 2011" провело комплексне утеплення будинку на 2 млн. грн і в результаті проведеної модернізації витрати на опалення для мешканців будинку зменшилися у 2,2 рази», - коментує Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

Як зазначає Голова ОСББ «Центральна Вежа» Сергій Кудрявцев, враховуючи наявність у будинку сімей, що отримують субсидії на оплату комунальних послуг, ОСББ може отримати з держбюджету відшкодування близько 50% суми кредиту.Окрім цього, ОСББ розраховує ще й на додаткову компенсацію відсотків з міського бюджету в рамках місцевої програми з енергоефективності, що діє у Луцьку.

«Лучани найпрогресивніші у питаннях енергоефективності. За даними нашої програми, лідером за обсягом оформлених «теплих» кредитів є саме Волинська область, де ОСББ разом залучили майже 10 млн грн на утеплення багатоповерхівок», - зазначає С. Савчук та додає, що іншим ОСББ варто брати приклад з лучан та переймати їхній досвід.

Кредитні кошти видано Укргазбанком, державним банком – партнером програми.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю

 


Рекордний вересень: 57 ОСББ освоїли більше 13 млн грн. на утеплення багатоповерхівок за Урядовою програмою з енергоефективності минулого місяця

 Останній тиждень вересня 2016 року став рекордним як за кількістю ОСББ, які долучилися до Урядової програми з енергоефективності, так і за обсягом коштів, залучених ними на термомодернізацію багатоповерхівок. Про це повідомив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук, коментуючи дані щотижневого моніторингу дії програми.

 Так, за період з 26 по 30 вересня цього року, учасниками програми стали 20 ОСББ, які залучили 5,9 млн. грн на енергоефективні заходи. У результаті рекордним став і весь вересень: за місяць за Урядовою допомогою звернулося 57 ОСББ, освоївши 13,34 млн. грн на утеплення багатоповерхівок.

"Такі результати – наслідок тісної співпраці Уряду та місцевої влади. Адже завдяки впровадженню, додатково до Урядової, місцевих програм здешевлення "теплих" кредитів ОСББ у різних куточках країни усвідомили, що можуть отримати значну безповоротну фінансову допомогу на реалізацію заходів з енергоефективності у своїх будинках. В деяких випадках держава знімає з ОСББ більшу частину фінансового навантаження при утепленні", - наголосив Голова Агентства та пояснив, що з держбюджету ОСББ надається відшкодування 40% суми "теплого" кредиту, а у разі проживання у будинку сімей, які отримують субсидії – до 70%. Водночас, місцева влада в різних регіонах компенсує відсотки або частину суми кредиту.

Як зазначає С. Савчук, 57 ОСББ, які долучилися до програми у вересні, а це 4,5 тисяч родин, – це відповідь усім скептикам та популістам, які не вірили у програму. "Цією програмою, яка вже довела свою дієвість та затребуваність, ми показуємо, як саме на практиці потрібно захищати населення від обтяжливих комунальних платежів, як допомагати їм готуватися до опалювального сезону та робити власне житло теплим і комфортним", - зауважив Голова та нагадав, що утеплення багатоповерхівки за підтримки Уряду дає змогу майже удвічі зменшити комунальні платежі його мешканцям.

Варто також зауважити, що ОСББ починають усвідомлювати необхідність проведення серйозних енергоефективних заходів та зважуються на залучення значних сум коштів. Днями ОСББ "Центральна Вежа" (м. Луцьк) підписано договір з Укргазбанком на оформлення найбільшого в Україні кредиту у розмірі 3,5 млн. грн для проведення комплексної термомодернізації будинку.

Загалом, з початку дії програми її учасниками стали 398 ОСББ, які разом залучили більше 47 млн. грн на утеплення багатоквартирних будинків. Найактивнішим учасником програми є Дніпропетровська область, де оформлено 38 «теплих» кредитів для ОСББ. За обсягом коштів, які ОСББ вкладають в утеплення, лідером є Волинська область, де на такі цілі залучено майже 10 млн грн.

Довідково:

Дізнатися, чи діє в області, районі, місті, де Ви проживаєте, місцева програма здешевлення «теплих» кредитів для ОСББ, можна за допомогою Інтерактивної карти на сайті Держенергоефективності: http://saee.gov.ua/uk/programs/map.

 

Управління комунікації та зв'язків з громадськістю


 

Врадіївська райдержадміністрація інформує:

  Право на вільний вибір лікаря
Формат: PDF | Добавлен: 20/10/2016 14:02:47
2276Kb Скачать скачать

Врадіївська райдержадміністрація інформує:

  Збірник субсидії.
Формат: PDF | Добавлен: 24/10/2016 14:03:04
735Kb Скачать скачать
  co camp.2017
Формат: PDF | Добавлен: 26/10/2016 14:12:25
1784Kb Скачать скачать
  Сильна держава
Формат: JPG | Добавлен: 07/11/2016 14:29:15
26Kb Скачать скачать

Врадіївська райдержадміністрація інформує:

  Децентралізації на Миколаївщині: коментує Валентин БОЙКО
Формат: DOCX | Добавлен: 07/11/2016 14:30:20
28Kb Скачать скачать
  Бойко В.А.
Формат: JPG | Добавлен: 07/11/2016 14:31:15
1256Kb Скачать скачать

Врадіївське бюро правової допомоги інформує:

  АТО
Формат: BMP | Добавлен: 10/11/2016 13:57:13
7069Kb Скачать скачать
  ато1
Формат: BMP | Добавлен: 10/11/2016 13:59:14
7069Kb Скачать скачать

Врадіївська райдержадміністрація інформує:

  Рішення сесії районної ради №1 від 25.10.2016
Формат: DOCX | Добавлен: 30/12/2016 11:43:24
23Kb Скачать скачать
  Навчально методичний центр цивільного захисту та безпеки життедіяльності Миколаївської області інформує, застерігає, рекомендує:
Формат: RAR | Добавлен: 05/01/2017 12:53:37
6842Kb Скачать скачать

За ініціативи  Олексія Савченка з 11 січня на Миколаївщині працює  «Гаряча лінія голови облдержадміністрації»

Головною метою  впровадження «Гарячої лінії» є надання необхідної допомоги громадянам у вирішенні нагальних питань:

«Для нас важливо повернути довіру людей до влади,- наголошує Олексій Савченко. - Оскільки трапляються випадки, коли жителі мають проблему і навіть не знають, куди потрібно звернутись, щоб її вирішити».

За словами голови облдержадміністрації Олексія Савченка, «Гаряча лінія» – стане індикатором роботи системи влади на всіх рівнях, в розрізі усіх сфер, це інструмент боротьби з корупцією та бюрократією.

«Гаряча лінія» допоможе проводити моніторинг роботи місцевих органів виконавчої влади, управлінь, відомств, організацій – бачити, як вони вирішують ті проблемні питання, з якими до них звертаються громадяни.

Це дозволить робити додатковий аналіз ситуації в містах і районах, відстежувати тенденції і розробляти відповідні заходи з метою запобігання їх виникненню у подальшому.

Гаряча лінія  працює  у будні дні  з 8 до 17 години.

Телефонуйте – 0800 502 191

Врадіївське бюро правової допомоги інформує:

  Методичні рекомендації з основних юридичних питань та шляхи їх вирішення в громадах.
Формат: PDF | Добавлен: 23/01/2017 16:30:14
1334Kb Скачать скачать
  Бланки для участі в установчих зборах.
Формат: DOC | Добавлен: 15/02/2017 16:14:11
41Kb Скачать скачать
  Безвізовий режим для України
Формат: RAR | Добавлен: 29/05/2017 15:59:03
852Kb Скачать скачать

Сектор праці УСЗН Врадіївської РДА інформує:

  Переваги легального працевлаштування в Україні.
Формат: DOCX | Добавлен: 15/06/2017 13:33:07
21Kb Скачать скачать

ОГОЛОШЕННЯ

 Державна підтримка фермерських господарств

 

Фінансова підтримка надається у розмірі, що не перевищує 500 тис. грн.:

- новоствореним фермерським господарствам та фермерським господарствам з відокремленими фермерськими садибами, строком від трьох до п'яти років для виробництва, переробки і збуту виробленої продукції, провадження виробничої діяльності;

- іншим фермерським господарствам - строком до п’яти років для придбання техніки, обладнання, поновлення обігових коштів, у тому числі для придбання маточного поголів’я сільськогосподарських тварин (телиць, нетелей, корів, свиноматок, ярок, вівцематок, кізочок та козоматок) та проведення оцінки відповідності виробництва органічної продукції (сировини), виробництва та переробки сільськогосподарської продукції, будівництва та реконструкції виробничих і невиробничих приміщень, для закладення багаторічних насаджень, розвитку кредитної та обслуговуючої кооперації, у тому числі для сплати пайових внесків до пайових фондів сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, утворених фермерськими господарствами самостійно або разом з членами особистих селянських господарств, зрошення та меліорації земель.

 

Для участі у конкурсі фермерське господарство подає на розгляд регіональної  комісії такі документи:

          заявку за формою у двох примірниках (заповнюється на місці);

          копію паспортних даних та ідентифікаційного номеру голови господарства;

           копію статуту фермерського господарства  із статусом юридичної особи або копію договору про створення сімейного фермерського господарства - для фермерських господарств, що створені без набуття статусу юридичної особи відповідно до статті 81 Закону України “Про фермерське господарство”;

          копію статуту сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу, членом якого є фермерське господарство, або протокол рішення установчих зборів про створення такого кооперативу (в разі наявності);

          копії документів, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою;

          довідку про реквізити банківського рахунку фермерського господарства;

          баланс та звіт про фінансові результати фермерського господарства за останній звітний період за встановленими формами (станом на 1 липня 2017року);

          довідку про відсутність (наявність) заборгованості з податків і зборів, видану органами доходів і зборів;

          копію заяви про перехід на виробництво органічної продукції (сировини), поданої до органу з оцінки відповідності (у разі наявності);

          копію титульної сторінки проектно-кошторисної документації на створення та зрошення багаторічних насаджень (у разі наявності)”;

          бізнес-план з техніко-економічним обґрунтуванням доцільності надання фінансової підтримки фермерському господарству із зазначенням графіка повернення коштів;

          пропозицію фермерського господарства щодо способу забезпечення виконання зобов'язання  (копії документів, що підтверджують право власності на майно, запропоноване в якості застави).

Примітка. При собі мати оригінали документів та печатку фермерського господарства. Всі копії повинні бути засвідченні головою фермерського господарства.

Документи приймаються з 18.07.2017 до 16.08.2017 , щодня, крім вихідних, з 0900 до 1730 (у п’ятницю – до 1630) за адресою: м. Миколаїв, проспект Миру, буд. 34, 7-й поверх, кім. 712.

 

Здешевлення вартості сільськогосподарської техніки

 

Комісією Міністерства економічного розвитку і торгівлі України затверджено перелік вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок коштів державного бюджету (далі – Перелік).

Часткова компенсація надається сільськогосподарським товаровиробникам на безповоротній основі у розмірі  20 відсотків вартості придбаної у поточному році техніки та обладнання (без урахування податку на додану вартість).

 

Для отримання компенсації необхідно:

1. Здійснити оплату за техніку та обладнання, які входять до Переліку, через державні банки – Ощадбанк, Укрексімбанк, Приватбанк, Укргазбанк;

2. Відкрити рахунок в одному із зазначених державних банків та подати заявку і документи, що підтверджують придбання техніки та обладнання, а саме:

-    копію платіжного доручення;

-    акт приймання-передачі техніки та обладнання;

-    свідоцтво про державну реєстрацію техніки (якщо техніка підлягає обов’язковій державній реєстрації).

3. Державний банк надає Мінагрополітики інформацію щодо суми коштів, що підлягає частковій компенсації;

4. Мінагрополітики формує реєстр сільськогосподарських товаровиробників та у межах обсягу відкритих асигнувань на підставі реєстру перераховує кошти державному банку, який перераховує їх на поточні рахунки сільськогосподарським товаровиробникам.

 

Ознайомитися з переліком техніки можна в департаменті агропромислового розвитку облдержадміністрації, управліннях агропромислового розвитку райдержадміністрацій або за посиланням: www.me.gov.ua » Діяльність » Державна політика в секторах економіки » Комісія з формування переліку вітчизняної техніки та обладнання для агропромислового комплексу, вартість яких частково компенсується за рахунок коштів державного бюджету

Телефон для довідок: (0512)377805, 377402 Департамент агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

ОГОЛОШЕННЯ

 РЕЄСТРАЦІЯ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ!

 

Южноукраїнська ОДПІ ГУ ДФС у Миколаївській області повідомляє, що з 20 червня 2017 року набрав чинності наказ Мінфіну від 13.06.2017р. №567, яким затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової  накладної/розрахунку коригування в ЄРПН, та вичерпний Перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН Наказом №567 передбачено перевірку всіх податкових накладних, що подаються на реєстрацію в ЄРПН, відповідно до таких ознак:

-                     Податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу  (покупцю);

-                     Обсяг постачання, зазначений платником податку в податкових накладних зареєстрованих у ЄРПН у поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в ЄРПН податкової накладної/розрахунку коригування, становить менш ніж 500тис.грн. і керівник – посадова особа такого платника податку є особою, що обіймає аналогічну посаду менш ніж у 3-х платників податків;

-                     Загальна сума сплачених у 2016 році сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків і зборів (окрім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, яким подано податкову накладну/розрахунок коригування на реєстрацію в ЄРПН, становить більш ніж 5 млн.грн.(ознака використовується з 01.04.2017р. до 01.01.2018р.);

-                     Податкова накладна/розрахунок коригування відповідає інформації за формою згідно з Додатком до Критеріїв під час прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунок коригування в ЄРПН (окрім випадків, коли комісією ДФС виявлено недостовірність цієї інформації).

У разі якщо за результатами перевірки ДФС установлено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає одній із наведених ознак – така податкова накладна/розрахунок коригування не підлягає моніторингу. Якщо за результатами моніторингу визначено, що податкова накладна/розрахунок коригування відповідає вимогам першого пункту й сума ПДВ зазначена в податкових накладних, зареєстрованих платником ПДВ у ЄРПН у звітному (податковому) періоді з урахуванням податкової накладної/розрахунку коригування, поданої на реєстрацію в ЄРПН, які відповідають вимогам першого пункту, більша за середньомісячну суму сплачених за останні 12 місяців ЄСВ та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої під час увезення товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, реєстрація такої податкової накладної/розрахунку коригування зупиняється відповідно до п. 201.16 Кодексу.

 

Южноукраїнська ОДПІ

  Аналіз практики впровадження ЗУ "Про державну службу"
Формат: DOC | Добавлен: 31/08/2017 17:18:03
437Kb Скачать скачать

Порошенко сам купує зброю й передає її армії

 

Президент Петро Порошенко витрачаєвласнікошти на придбаннязброї, яку передаєЗбройним силам України.

Про цеповідомляють ресурс Ukrainianmilitarypages та народний депутат ВолодимирАр'єв.

Так, ukrmilitary.com пише, що з початку російськоїагресіїпротиУкраїни Петро Порошенко витративпонад 500 млн гривеньвласнихкоштів на допомогу ЗСУ, в тому числідекількадесятківмільйонів для 3-го окремого полку спеціальногопризначення Сил спеціальнихоперацій (до 2016 року оперативного командування "Південь" Сухопутнихвійськ).

"Середпереданоїдопомогиавтомобілі, бронежилети, спорядження, форма, тепліречі, а також 100 снайперськихкомплексів, у складі: 82-х 7-62-мм карабінів Z-10 (308 Winchester) та 18 гвинтівокSavageпіднабій 338 LapuaMagnum, оптика, далекоміри та десятки тисячнабоїв", – уточнюєвидання.

21 серпняпід час візиту президента до 3-го окремого полку спецпризначення, якийдислокується у Кропивницькому, командир полку передав Порошенкусимволічнийподарунокізгільзамивіднабоїввипущених з цихгвинтівок, з прізвищамизагиблихпобратимів, зазначає ресурс.

У свою чергу, Ар'євпрокоментувавцюпублікацію у Facebook словами про те, що "у 2015 роцікомпаніяПорошенкавіддала на відновлення ЗСУ 350 млн грн".

Фонд Петра Порошенка у травнізвітував про те, що за 2014-2016 роки пожертвувавпонад 700 мільйонівгривень на благодійність, із них половину нібитовитратили на потреби армії, а ще 350 мільйонів – на соціальні та інфраструктурніпроекти.

ОГОЛОШЕННЯ

Про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості при розгляді детального плану території в межах території Сирівської сільської ради Врадіївського району Миколаївської області

 

Детальний план території   розроблений з метою відведення земельної ділянки орієнтовною площею 15 га в оренду із земель сільськогосподарського призначення та подальшою зміною її цільового призначення на землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств із земель державної власності в межах території Сирівської сільської ради Врадіївського району Миколаївської області.

До складу матеріалів ДПТ входять: оцінка сучасного стану території, архітектурно-планувальне та об’ємно-просторове рішення, заходи з охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів, план існуючого використання території поєднаний зі схемою проектних планувальних обмежень, схема організації руху транспорту, схема інженерних мереж та споруд та інше.

 

Підставою для розроблення детального плану території є розпорядження Врадіївської районної державної адміністрації від 25.10.2017 № 265-р.

 

Замовник: Врадіївська районна державна адміністрація.

Інвестор, який оплачує проектні роботи: ТОВ «СОЛАР КВАНТ».

Розробник проекту: ФОП «АТАНАСОВ».

 

З проектом вищезазначеного детального плану території можна ознайомитись у Врадіївській районній державній адміністрації за адресою: смт Врадіївка, вул. Незалежності, 91, кабінет завідувача сектору містобудування, архітектури, будівництва та з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації щоденно з 10:00 до 17:00 год,   вихіднийсубота, неділя, та на офіційному веб - сайті Врадіївської районної державної адміністрації.

 

Відповідальним за організацію розгляду пропозицій та зауважень є завідувач сектору містобудування, архітектури, будівництва та з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації, головний архітектор району Сарахманюк Анатолій Іліч, контактний номер телефона:  робочий – 9-61-50, моб. - 067 780 23 93

 

Зауваження та пропозиції до проекту детального плану території  приймаються Врадіївською районною державною адміністрацією за адресою: смт Врадіївка, вул. Незалежності, 91, кабінет завідувача сектору містобудування, архітектури, будівництва та з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації, щоденно з 8-00 до 17-00, крім суботи і неділі, у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, місце проживання, особистим підписом заявника і має містити обґрунтування з урахуванням вимог чинного законодавства України.

Строк подання пропозицій та зауважень з 08 листопада 2017р. до                        14 листопада 2017 р.

 

Громадські слухання щодо врахування громадських
інтересів у проекті зазначеного детального плану території
 відбудуться                15 листопада 2017 року о 14:00 в  с. Сирове за адресою: вул. Центральна, 109-Б (приміщення Будинку культури).

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

Про початок процедури розгляду та врахування пропозицій громадськості при розгляді детального плану території в межах території Новопавлівської сільської ради Врадіївського району Миколаївської області

 

Детальний план території   розроблений з метою відведення земельної ділянки орієнтовною площею 15 га в оренду із земель сільськогосподарського призначення та подальшою зміною її цільового призначення на землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого призначення для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств із земель державної власності в межах території Новопавлівської сільської ради Врадіївського району Миколаївської області.

До складу матеріалів ДПТ входять: оцінка сучасного стану території, архітектурно-планувальне та об’ємно-просторове рішення, заходи з охорони навколишнього середовища та раціонального використання природних ресурсів, план існуючого використання території поєднаний зі схемою проектних планувальних обмежень, схема організації руху транспорту, схема інженерних мереж та споруд та інше.

 

Підставою для розроблення детального плану території є розпорядження Врадіївської районної державної адміністрації від  25.10.2017 № 266-р

 

Замовник: Врадіївська районна державна адміністрація.

Інвестор, який оплачує проектні роботи: ТОВ «ВІНД СОЛАР ЕНЕРДЖІ».

Розробник проекту: ФОП «АТАНАСОВ».

 

З проектом вищезазначеного детального плану території можна ознайомитись у Врадіївській районній державній адміністрації за адресою: смт Врадіївка, вул. Незалежності, 91, кабінет завідувача сектору містобудування, архітектури, будівництва та з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації щоденно з 10:00 до 17:00 год,   вихіднийсубота, неділя, та на офіційному веб - сайті Врадіївської районної державної адміністрації.

 

Відповідальним за організацію розгляду пропозицій та зауважень є завідувач сектору містобудування, архітектури, будівництва та з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації, головний архітектор району Сарахманюк Анатолій Іліч, контактний номер телефона:  робочий – 9-61-50, моб. - 067 780 23 93

 

Зауваження та пропозиції до проекту детального плану території  приймаються Врадіївською районною державною адміністрацією за адресою: смт Врадіївка, вул. Незалежності, 91, кабінет завідувача сектору містобудування, архітектури, будівництва та з питань надзвичайних ситуацій райдержадміністрації , щоденно з 8-00 до 17-00, крім суботи і неділі, у письмовому вигляді із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, місце проживання, особистим підписом заявника і має містити обґрунтування з урахуванням вимог чинного законодавства України.

Строк подання пропозицій та зауважень з 08 листопада 2017 р. до                        14 листопада 2017 р.

 

Громадські слухання щодо врахування громадських
інтересів у проекті зазначеного детального плану території
 відбудуться                15 листопада 2017 року об 11:00 в с. Новопавлівка, вул.  Незалежності, 31-В  (приміщення Будинку культури).

 

Стаття «Про державну реєстрацію операторів ринку»


 

 Кривоозерське міжрайонне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, повідомляє, що згідно зі ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР зі змінами та доповненнями, наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 10 лютого 2016 року № 39 «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з  нього заінтересованим суб'єктам»  оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.

При здійснені діяльності Оператори ринку зобов’язанні  дотримуватися  ст. 20 вищевказаного закону.

До операторів ринку, які повинні зареєструватися відносяться:

 - суб’єкти господарювання які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом та/або транспортуванням та/або зберіганням та/або продажем харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною;

- заклади громадського харчування;

- потужності, які здійснюють виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження;

- заклади роздрібної торгівлі харчовими продуктами.

Відповідно до ст. 64 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР за виробництво, зберігання харчових продуктів на незареєстрованих  потужностях  тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб - у розмірі від двадцяти трьох до тридцяти мінімальних заробітних плат., на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від  восьми  до п’ятнадцяти  мінімальних заробітних плат.

           З питань реєстрації потужностей суб’єктам господарювання необхідно звертатися до Кривоозерського міжрайонного управління Головного                        управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області:                                                 смт Врадіївка вул..Перемоги б.31 тел.(05135) 91450        

 

Центр громадського моніторингу та контролю інформує:

  Що таке телемедицина.
Формат: RAR | Добавлен: 11/01/2018 14:02:35
5597Kb Скачать скачать
  Які закони планується ухвалити у 2018 році.
Формат: RAR | Добавлен: 11/01/2018 14:13:44
688Kb Скачать скачать

Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ інформує:

                                          Кампанія декларування у 2018 році.

З початку року стартувала кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами – платниками податків протягом 2017 року.

Громадяни зобов’язані включити суму отриманих протягом 2017 року доходів до загального річного оподатковуваного доходу та подати до 1 травня 2018 року річну податкову декларацію про майновий стан і доходи (далі – декларація) за наслідками звітного 2017 року, а також нарахувати і сплатити до 1 серпня 2018 року податок на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) та військовий збір.

Податкова декларація подається платниками податків  за місцем своєї податкової адреси в один із таких способів (за вибором):

- особисто або уповноваженою на це особою;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.

Звертаємо  увагу,  що у разі надсилання податкової декларації поштою, платник податку зобов’язаний здійснити таке відправлення не пізніше ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації,  а при поданні податкової декларації в електронній формі, - не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний строк.

З 1 січня 2018 року декларація про майновий стан і доходи подається за новою формою, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 р. № 556 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року № 859».

Нагадуємо, що обов’язок щодо подання декларації у платників податків виникає при отриманні:

 

Ø      від провадження господарської діяльності, отриманих фізичними особами – підприємцями (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування)                       (п. 177.11 ст. 177 Кодексу);

Ø      від провадження незалежної професійної діяльності (п. 178.4 ст. 178 Кодексу);

Ø      від особи, яка не є податковим агентом, крім випадків прямо передбачених Кодексом (п.п. 168.2.1 п. 168.2 ст. 168 Кодексу);

Ø      у вигляді окремих видів оподатковуваних доходів (прибутків), що не підлягають оподаткуванню під час їх нарахування чи виплати податковими агентами, але не є звільненими від оподаткування (п.п. 168.1.3 п. 168.1                     ст. 168 Кодекс);

Ø      у вигляді іноземних доходів (п.п. п.п. 168.2.1 п. 168.2 ст. 168 Кодексу);

Ø      від надання майна в лізинг, оренду або суборенду (строкове володіння та/або користування), визначений у порядку, встановленому п. 170.1 ст. 170 Кодексу (п.п. 164.2.5 п. 164.2 ст. 164 та п.п. 170.1.5 п. 170.1 ст. 170 Кодексу);

Ø      у вигляді суми заборгованості за укладеним платником податків цивільно-правовим договором, за якою минув строк позовної давності та яка перевищує суму, що становить 50 відсотків місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, крім сум податкової заборгованості, за якими минув строк позовної давності згідно з розділом II цього Кодексу (п.п. 164.2.7                                    п. 164.2 ст. 164 Кодексу);

Ø      у вигляді інвестиційного прибутку від проведення операцій з цінними паперами, деривативами та корпоративними правами, випущеними в інших, ніж цінні папери, формах, крім доходу від операцій, зазначених у                          п.п. 165.1.2, 165.1.40 і 165.1.52 п. 165.1 ст. 165 Кодексу (п.п. 164.2.9  п. 164.2 ст. 164 та п.п. 170.2.1 п. 170.2 ст. 170 Кодексу);

Ø      у вигляді вартості успадкованого чи отриманого у дарунок майна у межах, що оподатковується згідно з IV розділом Кодексу (п.п. 164.2.10  п. 164.2                   ст. 164 та п. 174.3 ст. 174 Кодексу);

Ø      у вигляді частини доходів від операцій з майном, розмір якої визначається згідно з положеннями ст.ст. 172 - 173 Кодексу (п.п. 164.2.4 п. 164.2 ст. 164 Кодексу);

Ø      у вигляді основної суми боргу (кредиту) платника податку, прощеного (анульованого) кредитором за його самостійним рішенням, не пов'язаним з процедурою банкрутства, до закінчення строку позовної давності, у разі якщо його сума перевищує 25 відсотків однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на рік), встановленої на 1 січня звітного податкового року, у порядку встановленому п.п. «д» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 Кодексу                      (п.п. «д» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 Кодексу);

Ø      від продажу власної продукції тваринництва груп 1 - 5, 15, 16 та 41 УКТ ЗЕД, якщо їх сума сукупно за рік перевищує 50 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року                       (п.п. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 Кодексу);

Ø      отримані від продажу власної сільськогосподарської продукції, що вирощена, відгодована, виловлена, зібрана, виготовлена, вироблена, оброблена та/або перероблена безпосередньо фізичною особою на земельних ділянках, наданих їй у розмірах, більших ніж встановлені Земельним кодексом України, та за умови реалізації такої продукції іншим фізичним особам                       (п.п. 165.1.24 п. 165.1 ст. 165 Кодексу);

Ø      у разі отримання нецільової благодійної допомоги від благодійника - фізичної чи юридичної особи, якщо загальна сума отриманої нецільової благодійної допомоги протягом звітного податкового року перевищує її граничний розмір, установлений абзацом першим п.п. 169.4.1 п. 169.4                ст. 169 Кодексу (п.п. 170.7.3 п. 170.7 ст. 170 Кодексу);

Ø      у вигляді благодійної допомоги на відновлення втраченого майна та на інші потреби за переліком, який визначається Кабінетом Міністрів України, та яка надається згідно з п.п. 165.1.54 п. 165.1 ст. 165 Кодексу, у сумі, що сукупно протягом звітного (податкового) року перевищує 500 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року (п.п. 170.7.8 п. 170.7 ст. 170 Кодексу);

Ø      з джерелом їх походження в Україні та іноземні доходи, що отримуються іноземцем, який у звітному (податковому) році набув статусу резидента України (п.п. 170.10.4 п. 170.10 ст. 170 Кодексу).

 

 

 

Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ

ОГОЛОШЕННЯ!!!

З приводу надання документів для заповнення декларації звертатися до сімейних лікарів:

 

1.          Бугаєнко С.О. – каб.№ 1 ПМСД

2.          Жосан О.С. – каб. № 2 ПМСД

3.          Романова Г.В. – каб. № 3 ПМСД

4.          Казакова (Іртюга) Н.М. – каб. № 4 ПМСД

5.          Галак О.Г. – каб. № 5 ПМСД

6.          Мартинова Е.Л. – каб. № 2 поліклініки ЦРЛ

7.          Чернявська О.І. – каб. № 4 поліклініки ЦРЛ

8.          Оцабрик В.П. – Новопавлівська амбулаторія ЗПСМ

9.          Оцабрик О.Д. – Новопавлівська амбулаторія ЗПСМ

  Посилення відповідальності для неплатників аліментів
Формат: RAR | Добавлен: 05/02/2018 12:16:08
1373Kb Скачать скачать
  Реформа сільської медицини
Формат: RAR | Добавлен: 05/02/2018 12:17:53
377Kb Скачать скачать
  Підсумки сьомої сесії Верховної Ради
Формат: RAR | Добавлен: 05/02/2018 12:20:01
20Kb Скачать скачать

Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ інформує:

 

                                                   Обережно — шахраї!

У Миколаївській області  області зафіксовано випадки телефонних дзвінків від невідомих осіб, які  від імені начальника Головного управління ДФС у Миколаївській області Романа Володимировича Кріля  вимагають кошти. Жителям  району радим бути пильними та обачними, а при виявленні таких випадків шахрайства, слід негайно звертатись до органів Національної поліції (102), а також повідомляти за номерами відділ внутрішньої безпеки територіальних органів ДФС у Миколаївській області - (0512)47-03-58.

  Підтримка будівництва на селі
Формат: DOCX | Добавлен: 14/05/2018 11:17:17
27Kb Скачать скачать

 Державна Служба      України     з питань     безпечності         харчових продуктів   та захисту      споживачів          здійснила   необхідну  організаційну безпечності    харчових продуктів  та захисту  споживачів          бланків ветеринарно-санітарних паспортів (ВСП) встановленого зразка.

  Доводимо         до відома фізичних осіб, власників тварин, що до моменту повного забезпечення державних установ ВСП встановленого зразку в обігу одночасно перебуватимуть обидва паспорти – встановленого і не встановленого зразків.

  При видачі ветеринарних документів (довідок, свідоцтв, сертифікатів) на переміщення домашніх тварин будуть враховуватись дані ветеринарно-санітарних обробок тварин, відповідних досліджень, щеплень та/або експертних висновків наданих заявником, у тому числі зазначених у не встановленій формі ветеринарно-санітарного паспорта, за умови що строк їх дії на момент звернення фізичної особи  до уповноваженої установи не вичерпаний.

   Не переносяться дані ветеринарно-санітарного паспорта не встановленого зразка, що стосуються  ветеринарних обробок, лабораторних досліджень та щеплень тварин до ВСП встановленого зразка, проте враховуються при видачі ветеринарних документів.

    Наповнення ВСП встановленого зразка новими відомостями про ветеринарні обробки тварин, лабораторні дослідження сироватки крові  на наявність антитіл до збудника сказу тощо здійснюється після закінчення строків обробок та досліджень зазначених в ветеринарно-санітарному паспорті не встановленого зразка.

    ВСП встановленого зразка є адміністративною послугою розмір плати якої визначено постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2011р. № 641 «Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною службою з безпечності         харчових продуктів та захисту споживачів, органами та установами що належать до сфери її управління і, розміру плати за їх надання.»

 Інформацію щодо суб’єктів господарювання, які мають податковий борг, розміщено на веб-порталі ДФС України

Головне управління ДФС у Миколаївській області у порядку взаємодії повідомляє органам місцевого самоврядування Миколаївської області, що відповідно до вимог п.35.4 ст.35 Податкового кодексу України, згідно з Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835, ДФС як розпорядник інформації забезпечує оприлюднення, зокрема, інформації про суб’єкти господарювання, у тому числі фізичних осіб-підприємців, які мають податковий борг.

Вказана інформація із зазначенням сум боргу окремо до державного та місцевих бюджетів розміщується щомісячно у сервісі «Відкриті дані» на головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС та у рубриці «Податки» Єдиного державного веб-порталу відкритих даних.

Головне управління ДФС у Миколаївській області

 

 Інформація про представництво Південної міжрегіональної філії ДП МВС України "Інформ-Ресурси" у м.Миколаєві

ПІВДЕННА МІЖРЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА МВС УКРАЇНИ

«ІНФОРМ-РЕСУРСИ 

ТЕРМІНОВІ: 

·       Довідка про НАЯВНІСТЬ/ВІДСУТНІСТЬ СУДИМОСТІ;

·АПОСТИЛЬ на офіційних документах призначених для використання на території інших держав «здійснення запиту до МВС України»;

·      ПЕРЕКЛАД

НАША АДРЕСА: м. Миколаїв, пр. Центральний184/3, пн.-пт. 9.00-17.00

КОНТАКТНИЙ ТЕЛЕФОН: (073) 437-67-56

                                                (0512) 71-60-95

 www.inf-res.in.ua

    E-MAIL: inf-res-mykolaiv@ukr.net

 

БЕЗКОШТОВНА ЛІНІЯ:

 

0-800-503-593

 

 

 

 

 

 

 Шановні платники податків! Завчасно подбайте про сплату податків до бюджету, у зв’язку із святкуванням Дня Конституції України

З метою забезпечення сплати необхідних податкових зобов’язань до бюджету та запобігання створення податкового боргу, Головне управління ДФС у Миколаївській області звертається до платників податків з проханням сплатити нараховані суми податкових платежів до 27 червня 2018 року, включно. У період з 28 червня по 1 липня зарахування сплачених сум не здійснюватиметься.

 

Головне управління ДФС у Миколаївській області

ОГОЛОШЕННЯ

В Україні буде створено Єдину Помісну Православну Церкву.

 

Вселенський православний патріарх Варфоломій зробив історичну заяву. Об’єднання українських православних в єдину церкву практично вирішене!

         1 липня, виступаючи у Тронному залі своєї резиденції після богослужіння, Вселенський Патріарх Варфоломій значну частину промови присвятив українському питанню.

Константинопольська Церква-Мати не дозволяла "передавати території України будь-кому, крім права хіротонії Київського митрополита в Москві на умовах його обрання соборно в Києві на місцевому Соборі та при безумовній згадці Вселенського Патріарха”. До цих слів Патріарх додатково уточнив: "Наш Престол не визнав відділення Київської Митрополії та залежних від неї православних Церков Литви та Польщі і їх приєднання до Московської Церкви, що було здійснено проти канонів і не були дотримані права Київського митрополита, який носив титул Екзарха Вселенського Престолу".

Президент України Петро Порошенко з перших днів після обрання, розуміючи небезпеку церковного розколу для подальшого існування нашої держави, докладав чимало зусиль, щоб рух до об’єднання православних церков в Україні почався і отримав благословення Вселенського патріархату.

         До активної фази вирішення цього питання дійшло після звернень Президента України та Верховної Ради як світської влади, а також ієрархів українських православних церков до патріарха Варфоломія з проханням надати Томос (указ) про заснування єдиної помісної української автокефальної церкви.

"Для мене справа утвердження незалежної помісної Церкви – такої ж ваги, як вже здобуті безвіз та Угода про асоціацію з Євросоюзом. Як боротьба за членство в Євросоюзі та членство в НАТО, які ще попереду. Це – питання національної безпеки і нашої оборони у гібридній війні", - наголосив Глава держави.

Отже, на наших очах завершується несправедливість, в результаті якої 332 роки тому Київська митрополія Православної церкви була незаконно підпорядкована Москві, у результаті чого віруючі християни в Україні були духовно розділені.  Наразі в Україні існують три православних церкви: Українська Православна Церква Київського Патріархату (УПЦ КП), Українська Автокефальна Православна Церква (УАПЦ) і Українська Православна Церква Московського Патріархату (УПЦ МП). І тепер є логічним, що Мати-Церква бажає відновити єдність розділеного церковного тіла в Україні.

Його Всесвятість нагадав про те, що Константинопольська Церква завжди дбала і вирішувала багато складних церковних питань на користь народу Божого і збереження Всеправославної єдності, та сьогодні бореться для остаточного врегулювання церковних справ в Україні.

 

Сергій Ткачук 

  Державна підтримка сільського господарства
Формат: JPG | Добавлен: 12/07/2018 09:46:22
1115Kb Скачать скачать

     Державна Надзвичайна протиепізоотична комісія при Врадіївській райдержадміністрації повідомляє що,з 28.08.2018 року в с.Покровське Покровської сільської ради,Врадівського району,Миколаївської області  оголошено карантин по Африканській чумі свиней.(протокол засідання комісії №11 від 28.08.2018 року)

   В зону захисту входять с. Покровське,Капітанка,Юріївка Покровської сільської ради – в радіусі 3км.

   В зону спостереження входять с.Тарасівка,Філімонівка Покровської сільської ради,с.Доброжанівка.Богемка  Доброжанівської  сільської ради   –    в радіусі 2км від зовнішніх меж зони захисту.  

 

 

24 жовтня 2018 року на території домогосподарства в селищі Первомайське Вітовського району зафіксовано падіж свиней. За результатами дослідів встановлено діагноз – африканська чума свиней (АЧС). За результатами позапланового засідання Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Вітовській райдержадміністрації запроваджено карантин. В зоні захисту в радіусі 3 км. Увійшли смт Первомайське, с. Засілля, с. Апрельське Вітовського району. В зоні нагляду в радіусі 5 кілометрів увійшли населені пункти с. Білозірка, с. Красне, с. Новосіловка, с. Партизанське, с. Степне, та с. Кисилівка Снігурівського району Миколаївської области.

 

  Про повторне оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії Б - начальника виробничого відділу УАПР рда
Формат: DOC | Добавлен: 27/11/2018 14:06:38
95Kb Скачать скачать
  оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади
Формат: DOC | Добавлен: 30/11/2018 12:52:04
133Kb Скачать скачать

Оголошення

Нет записей.