Врадіївська районна державна адміністрація. Миколаївська область, Україна. » Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ
Українська | Русский | English
Головна Новини Доступ до публічної інформації Учасникам АТО та членам їх сімей Інформація для вимушених переселенців

Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ

                             ІНФОРМУВАННЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ЩОДО НОВІТНІХ МОДЕЛЕЙ ПРОГРАМНИХ  ТА ПРОГРАМНО –ТЕХНІЧНИХ КОМПЛЕКСІВ    ПРИЗНАЧЕНИХ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ   РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ.

Нова інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій e-Receipt (електронний касовий чек) передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею,нова система може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм. Вона передбачатиме програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника.

Всі кейси цієї системи, будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.

«Система e-Receipt матиме можливість інтегруватися з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами, відповідатиме вимогам захисту інформації та передбачатиме мінімальні затрати часу на процес фіскалізації».

Icнуюча на сьогодні система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій є недосконалою, оскільки доволі обтяжлива, незручна та високовартісна для платника податків. Вона передбачає реєстрацію реєстратора розрахункових операцій протягом п’яти днів, включаючи візити до органів ДФС та Центрів сервісного обслуговування, оформлення значної кількості паперових документів. Крім того, вартість РРО, які представлені на ринку касової техніки, є високою і становить від 4 до 20 тис. грн.

До того ж послуги на технічне обслуговування та ремонт РРО, які  забезпечуються центрами сервісного обслуговування відповідно до заключних договорів, а також послуги інформаційних еквайєрів, якими передаються дані РРО, є платними і становлять мінімально 200 грн щомісяця для кожного РРО.

 «Традиційні РРО друкують лише паперові чеки, потребують наявності друкуючого пристрою, та відповідних витратних матеріалів. Нова система e-Receipt значно спрощує та удосконалює цей процес оскільки передбачає виключно оnline реєстрацію пристрою через Електронний кабінет та Оnline передачу (отримання) даних.

Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.

Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті платника як платником, так і покупцем.

 Враховуючи важливість та актуальність для бізнесу питання удосконалення системи реєстрації та обліку РРО,  нова система не тільки спростить процес використання касових апаратів, оскільки знімає додаткові часові та фінансові витрати бізнесу, а й допоможе у боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею.

  Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ

 

До уваги платників податку на нерухоме майно!

 

Просимо відповідально поставитись до сплати податку на нерухомість та вчасно сплатити податкові зобов’язання з цього податку.

Звертаємо увагу, що у разі встановлення розбіжностей у зазначеному податковому повідомленні-рішенні інформації про об’єкт нерухомості, а також у разі виникнення інших питань щодо сплати податку на нерухоме майно, або плати за землю, необхідно звертатися до Врадіївського відділення Южноукраїнської ОДПІ за телефоном : 9-16-76 , або за адресою: смт.Врадіївка, вул. Героїв Врадіївщини 137-а.

Крім того, у разі виникнення у платників податків питань щодо погашення податкового боргу, просимо звертатися за телефонами:

05136-5-60-23,  за адресою: м. Первомайськ, вул.Дзержинського 18.

  Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ

 До уваги платників податків! 

Головне управління ДФС у Миколаївській області повідомляє платникам податків, що обслуговування платників з питань земельного податку, орендної плати та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки здійснюється у територіальних органах ДФС у Миколаївській області за місцем знаходження земельної ділянки або за місцем реєстрації об’єкта нерухомості, за наступними адресами: 

№ з/п

Район

Центр обслуговування платників/відділення ОДПІ

Адреса

Телефон

1.

Заводський та Центральний райони м. Миколаєва

Центр обслуговування платників ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва  №2

м. Миколаїв,                  вул. Чкалова 20

(0512)489701

2.

Інгульський район  м. Миколаєва

Центр обслуговування платників в Інгульському районі м. Миколаєва №1

м. Миколаїв,                 вул. Вячеслава Чорновола 1/1

(0512)236483

3.

Корабельний район м. Миколаєва

Центр обслуговування платників в Інгульському районі м. Миколаєва №2

м. Миколаїв, вул.Океанівська 1А

(0512)640207

4.

Вознесенський район

Центр обслуговування платників Вознесенського відділення Очаківської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Вознесенськ,          пров. Бузьких козаків,6

(05134)41262

5.

Веселинівський район

Веселинівське відділення Очаківської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Веселинове,         вул. Мозолевського,10

(05163)22426

6.

Єланецький район

Єланецьке відділення Очаківської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Єланець,               вул. Паркова, 14/1

(05159)91963

7.

Новоодеський район

Новодеське відділення Очаківської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Нова Одеса,                вул. Центральна, 179

(05167)93471

8.

Первомайський район

Центр обслуговування платників Первомайського відділення Южноукраїнської  ОДПІ

Миколаївська область,

м. Первомайськ,            вул. Театральна, 18

(05161) 43316

9.

Врадіївський район

Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Врадіївка,                вул. Героїв Врадіївщини, 137А

(05135)96338

10.

Доманівський район

Доманівське відделення Южноукраїнської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Доманівка,               вул. Комонавтів,5

(05152)91505

11.

Кривоозерський район

Кривоозерське відделення Южноукраїнської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Криве Озеро,             вул. 1 Травня, 9

(05133)23620

12.

Очаківський район

Центр обслуговування платників Очаківської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Очаків,                          вул. Старофортечна, 27

(05154)30369

13.

Березанський район

Березанське відділення Очаківської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Березанка, вул. Центральна, 80

(05153)21648

14.

Миколаївський район

Миколаївське відділення Очаківської ОДПІ

м. Миколаїв,                     вул. Веселинівська, 50

(0512)480613

15.

Баштанський район

Центр обслуговування платників Баштанської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Баштанка,                    вул. Миколи Аркаса,2

(05158)28366

16.

Березнегуватський район

Березнегуватське відділення Баштанської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Березнегувате,                 вул. 1-шого Травня, 85

(05168)191803

17.

Казанківський район

Казанківське відділення Баштанської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Казанка,                     вул. Миру, 198А

(05164)91427

18.

Новобузький район

Новобузьке відділення Баштанської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Новий Буг,                      вул. Гагаріна, 9/1

(05151)93252

19.

м. Южноукраїнськ

Центр обслуговування платників Южноукраїнської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Южноукраїнськ,           вул. Енергобудівників,5

(05136)54568

20.

Арбузинський район

Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Арбузинка,               вул. Центральна, 101

(05132)30235

21.

Братський район

Братське відділення Южноукраїнської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Братське,                  вул. Миру, 117

(05131) 91992

22.

Вітовський район

Центр обслуговування платників Вітовського відділення Баштанської ОДПІ

м. Миколаїв,              вул. Торгова,63А

(0512)644853

23.

Снігурівський район

Снігурівське відділення Баштанської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Снігурівка,                    вул. Центральна 3/1

(05162)32645

               Право на оскарження висновків  перевірок

Податковим кодексом України передбачено право платників податків на оскарження висновків перевірок, а також рішень, прийнятих за результатами таких перевірок.

Так, при встановленні контролюючим органом в ході проведення перевірки порушення платником податків вимог податкового законодавства, за результатами такої перевірки складається акт. У разі незгоди особи, щодо якої проводилась перевірка з висновками, викладеними в акті, вона має право підписати його із зауваженнями (п. 86.1 ст. 86 Податкового кодексу України).

Крім того, абз. 1 п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України передбачено право платника податків або його законного представника подати свої заперечення на акт та/або додаткові документи в порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом п'яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта. Платник податків (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у розгляді таких заперечень та/або додаткових документів. Рішення про визначення грошових зобов'язань керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається з урахуванням результатів розгляду  таких заперечень (абз. 4 п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України).

Пунктом 86.8 ст. 86 Податкового кодексу України закріплено, що податкове повідомлення-рішення приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки та/або додаткових документів, поданих у порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки та/або додаткових документів - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень та/або додаткових документів і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.

При цьому, відповідно до п. 56.1 ст. 56 Податкового кодексу України прийняті контролюючим органом рішення можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

При оскарженні в адміністративному порядку, така скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується (п. 56.3 ст. 56 Податкового кодексу України).

В судовому порядку рішення контролюючого органу може бути оскаржене в будь-який момент після отримання такого рішення, в межах строків давності, визначених статтею 102 Податкового кодексу України. При зверненні до суду, грошове зобов’язання, визначене рішенням, що оскаржується, вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Таким чином, у разі виявлення контролюючим органом під час перевірки порушень платник податків має право:

  • на підписання акту із зауваженнями;
  • подання контролюючому органу заперечень та/або додаткових документів до акта (довідки);
  • подання скарги про скасування прийнятого податкового повідомлення-рішення (адміністративний порядок оскарження)
  • подання позовної заяви до суду щодо оскарження податкового повідомлення-рішення (судовий порядок оскарження). 

             Врадіївське відділення  Южноукраїнської ОДПІ  ГУ ДФС у Миколаївській  області нагадує:,

що  з 11 вересня 2018 року діятимуть виключно нові бюджетні рахунки для сплати податків ,зборів,платежів до державного та місцевих бюджетів ( МФО 899998)

Звертаємо увагу, що граничний термін перехідного періоду функціонування моделі виконання дохідної частини бюджетів,протягом якого старі рахунки залишаються активними, закінчується 10.09.2018 .

Таким чином , починаючи з 11.09.2018 року кошти, які сплачуватимуться платниками податків зі старими реквізитами не будуть зараховуватись до бюджетів, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження.

У зв’язку з цим ,платникам податків для забезпечення повноти та своєчасності розрахунків з бюджетом при заповненні розрахункових документів на сплату податків ,зборів та платежів необхідно зазначати реквізити рахунків відкритих з 02.07.2018 року.

 

                                                     Я МАЮ ПРАВО ЗНАТИ

Нарахування фізичним особам плати за землю проводиться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки. Податкові зобов’язання з плати за землю нараховуються індивідуально для кожної фізичної особи  щодо окремої земельної ділянки на підставі даних Державного земельного кадастру. Податкові повідомлення-рішення про внесення суми податку надсилають платникам податків за місцем їх реєстрації до 1 липня поточного року.

У разі неотримання повідомлення-рішення на сплату земельного податку чи розбіжностей даних з контролюючим органом платники земельного податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки щодо:

- розміру площі земельної ділянки, що перебуває у його власності та/або користуванні,

- права на користування пільгою зі сплати податку,

- розміру ставки податку та нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

 

Щодо реєстрації та обліку платників

Суб’єкт господарювання має право, не відвідуючи органи ДФС, за допомогою електронних сервісів, що розміщені на офіційному веб-порталі ДФС, отримати від контролюючого органу необхідну для себе інформацію.

На сьогоднішній день функціонують такі електронні сервіси:

1) електронний сервіс «Інформація з реєстрів», який вміщує в собі такі відомості:

«Дані про взяття на облік платників податків»;

«Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального»;

«Дані Реєстру отримувачів бюджетної дотації»;

«Реєстр страхувальників»;

«Інформація про РРО»;

«Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами»;

«Дані реєстру платників ПДВ»;

«Інформація про книги ОРО»;

2) електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».

Фізична особа – платник податків для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків щодо сум отриманих доходів та утриманих податків формує запит, підписує сформований запит електронним цифровим підписом та відправляє на електронну адресу «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС». Відповідь надходить на адресу електронної пошти платника, з якої надійшов запит.

3) електронний сервіс «Інформування громадян про результати обробки файлів-запитів щодо доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що надходять від підрозділів соціального захисту населення».

За його допомогою громадяни, вказавши реєстраційний номер облікової картки платника податків та прізвище, ім’я по батькові, можуть у телефонному режимі отримати необхідну інформацію в Інформаційно-довідковому департаменті ДФС;

4) електронний сервіс «Дані реєстру волонтерів АТО».

Громадяни мають можливість перевірити за номерами банківських рахунків інформацію про перебування волонтера у Реєстрі волонтерів АТО, що мінімізує випадки шахрайства під час здійснення благодійних заходів.

Також, на офіційному веб-порталі ДФС через електронний сервіс «Єдине вікно подання електронної звітності ДФС» реалізовані такі процедури реєстрації та обліку платників податків в органах ДФС на підставі документів, поданих суб’єктами господарювання в електронному вигляді:

1) процедури обліку платника податків за неосновним місцем обліку – на підставі повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за ф. № 20-ОПП, заяви для взяття на облік за неосновним місцем обліку за ф. № 17-ОПП;

2) процедури внесення змін до облікових даних платника – на підставі заяви за ф. № 1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку»;

3) процедури реєстрації, перереєстрації, анулювання реєстрації платника ПДВ – на підставі реєстраційної заяви платника ПДВ за ф. № 1-ПДВ, заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ за ф. № 3-ПДВ;

4) процедури формування та надання витягу і довідки з реєстру платників ПДВ – на підставі запиту про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за ф. № 1-ЗВР, запиту про отримання довідки з реєстру платників ПДВ за ф. № 1-ЗДР;

5) процедури включення с/г товаровиробників до Реєстру отримувачів бюджетної дотації, перереєстрації, виключення з цього реєстру – на підставі заяви про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації за ф. № 1-РОБД, заяви про зняття сільськогосподарського товаровиробника з реєстрації як отримувача бюджетної дотації за ф. № 2-РОБД;

6) процедури формування та надання витягу з реєстру страхувальників або довідки про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників – на підставі запиту про отримання витягу з реєстру страхувальників за ф. № 1-ЗРС.

Врадіївське відділення  Южноукраїнської ОДПІ

  Порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове        

                      державне соціальне страхування

До числа платників єдиного внеску додано членів фермерського господарства (нагадаємо, що вони є платниками єдиного внеску з 1 січня 2018 року.

Порядок визначення бази нарахування єдиного внеску для членів фермерського господарства: це розподілений дохід (прибуток), отриманий такими платниками від чистого прибутку фермерського господарства у звітному році, що підлягає обкладенню податком на доходи, поділений на кількість місяців, протягом яких такий платник перебував на обліку як платник єдиного внеску;

  • якщо такими платниками не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, вони все одно мають сплатити єдиний внесок, сума якого не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску!

Суми єдиного внеску ці платники обчислюють після отримання частки розподіленого доходу (прибутку) від чистого прибутку фермерського господарства у звітному році та за результатами перевірки їх діяльності, що призвела до збільшення або зменшення розміру частки такого розподіленого доходу, який підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. Єдиний внесок сплачують один раз на квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Також установлено  порядок обчислення і строки сплати єдиного внеску фізособами-підприємцями (крім ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування) та особами, які провадять незалежну професійну діяльність (п. 4 розділу IV Інструкції):

  • єдиний внесок вони обчислюють на підставі даних річних податкових декларацій (річної звітності) та результатів перевірок діяльності таких осіб, що призвела до збільшення або зменшення розміру доходу, який підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому враховується кількість місяців, протягом яких така особа перебувала на обліку як платник єдиного внеску;
  • сплачують єдиний внесок такі платники один раз на квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок. При цьому сума внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожен місяць такого кварталу.

Зазначеним платникам єдиного внеску, які здійснили до 1 січня 2017 року нарахування ЄСВ у розмірі, меншому за мінімальний страховий внесок, органи доходів і зборів надсилають повідомлення-розрахунок, у якому зазначають розрахунок суми такої доплати, яка підлягала сплаті за результатами підприємницької діяльності за звітний календарний рік.

Установлено, що протягом особливого періоду та на весь період незаконного позбавлення волі на території проведення антитерористичної операції фізособи-підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, якщо вони не є роботодавцями, а також члени фермерського господарства звільняються від виконання своїх обов'язків:

  • у разі призову на військову службу під час мобілізації або залучення до виконання обов'язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, — з першого календарного дня місяця призову на військову службу під час мобілізації платника до останнього календарного дня місяця, у якому платника було демобілізовано або завершено його лікування (реабілітацію);
  • у разі незаконного позбавлення волі на території проведення антитерористичної операції — з першого календарного дня місяця незаконного позбавлення волі до останнього календарного дня місяця, у якому платника було визволено або завершено його лікування (реабілітацію), необхідні після визволення.

Визначений порядок обчислення і строки сплати єдиного внеску фізичними особами-підприємцями, особами, які провадять незалежну професійну діяльність та членами фермерського господарства у разі зняття їх з обліку в органах доходів і зборів:

  • для фізосіб-підприємців останнім періодом, за який необхідно обчислити та сплатити єдиний внесок, буде період із дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення;
  • для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, та членів фермерського господарства останнім періодом, за який необхідно обчислити та сплатити єдиний внесок, буде період із дня закінчення попереднього звітного періоду до дня надходження до органу доходів і зборів заяви про зняття з обліку платника єдиного внеску.

Такі платники сплачують єдиний внесок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання звіту із зазначенням типу форми «ліквідаційна».

Врадіївсько відділення Южноукраїнської ОДПІ

 Особливості укладення договору добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування для отримання субсидії

Головне управління ДФС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня
1995 року №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» позитивне рішення комісії про призначення житлової субсидії може бути прийнято лише у разі, коли особи на момент призначення житлової субсидії сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед днем звернення за призначенням житлової субсидії або сплачують єдиний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед місяцем, у якому житлова субсидія призначається без звернення громадянина.

Відносини, що виникають під час провадження діяльності, пов’язаної зі збором та веденням обліку єдиного внеску, регулюються Законом України
від 8 липня 2010 року №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон 2464).

Порядок укладення договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування або одноразову сплату у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування врегульовано ст.10 Закону №2464 та розд.V Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Інструкція №449). Частиною 1 ст.10 Закону №2464 визначено категорію платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску.

Особа, яка виявила бажання брати участь у системі добровільного страхування, подає до Центрів обслуговування платників за місцем реєстрації (проживання) заяву за формою згідно з дод.3 до Інструкції №449, копію трудової книжки (за наявності), виписку з системи персоніфікованого обліку (ОК-5) та копію документа, що посвідчує особу, а члени особистого селянського господарства надають також документ, що підтверджує їх членство у такому господарстві (п.п.1 п.2 розд.V Інструкції №449).

З особою, яка подала Заяву, після перевірки викладених у ній відомостей органами ДФС у строк не пізніше 30 календарних днів з дня отримання Заяви укладається Договір відповідно до типового Договору, наведеного у дод.4 до Інструкції №449, а у разі бажання особи сплатити єдиний внесок за попередні періоди, в яких особа не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, у тому числі за період з 01.01.2004 по 31.12.2010, укладається Договір за формою, наведеною у дод.5 до Інструкції №449 та передбачена сплата єдиного внеску у подвійному розмірі.

Особи, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску, беруть участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, визначеного у Договорі, але не менше одного року (крім договорів про одноразову сплату) (ч.2 ст.10 Закону №2464).

Враховуючи викладене, нормами Закону №2464 передбачено укладення Договорів з:

- членами особистого селянського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню, - за всіма видами соціального страхування (на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, та пенсійне страхування) укладених, з такими особами на строк не менше одного року;

- особами, які досягли 16-річного віку та не перебувають у трудових відносинах з роботодавцями, визначеними п.1 ч.1 ст.4 Закону №2464, та не належать до платників єдиного внеску, визначених пп.4, 5 та 5 прим.1 ч.1 ст.4 Закону №2464, у тому числі іноземцями та особами без громадянства, які постійно проживають або працюють в Україні, громадянами України, які працюють або постійно проживають за межами України, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, - на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування на строк не менше одного року, крім Договору одноразової сплати, термін дії якого 10 календарних днів з дня його підписання.

Додатково повідомляємо, що Договір є правовим документом, у якому сторони визначили свої права й обов’язки, виконання яких сторонами Договору є обов’язковим. Договір може бути достроково розірваний за умов, визначених ч.8 ст.10 Закону №2464. В інших випадках дострокове розірвання Договору недопускається. Якщо укладений Договір достроково припинено або не виконано умови Договору, штрафні санкції за такі порушення не передбачено, а звіт подається за періоди, за які сплачено страхові кошти. При цьому особам, які не виконали умови Договору та виявили бажання знову брати участь у добровільному страхуванні, надалі в укладенні Договору буде відмовлено.

Головне управління ДФС у Миколаївській області

  Відпустка єдиний податок
Формат: PDF | Добавлен: 22/11/2018 09:25:10
387Kb Скачать скачать

 

Як ДФС буде контролювати роздрібну торгівлю

Мета нововведення — взяти під контроль готівкові операції та вивести з тіні роздрібні продажі товарів та послуг.

Міністерство фінансів, своїм наказом №773, спростило реєстрацію фіскальних касових апаратів. Відтепер бізнес може реєструвати розрахункові операції в режимі online в електронному реєстрі.

Також Державна фіскальна служба (ДФС) запустила систему електронних чеків E-Receipt, яка дає можливість вести облік продажів не через касовий апарат, а через смартфон або планшет.

БЦ розбирався, що означатимуть для бізнесу ці зміни

Як було раніше?

До наказу Мінфіну бізнес витрачав час та гроші на придбання спеціальних реєстраторів розрахункових операцій (РРО). Так, один касовий апарат міг коштувати 5-20 тис. грн, в залежності від специфіки.

Реєстрація одного РРО тривала п'ять днів. Для реєстрації потрібно було, відстоявши в чергах, подати заяви, технічні паспорти РРО та п'яти додатків у паперовому вигляді.

Корім того, бізнес зобов'язаний був вести книги обліку розрахункових операцій. По закінченню кожного робочого дня у ці книги вклеювалися звітні чеки. За втрачені чеки податкова стягувала штрафи з підприємців.

Обслуговування касового апарату та плата за передачу даних про здійсненні продажі на сервери ДФС коштували ще близько 200 грн на місяць.

На даний момент, на обліку ДФС знаходиться більше 280 тис. касових апаратів. Їхнє технічне обслуговування та плата за передачу даних на сервери ДФС лише за один рік роботи коштувала бізнесу 672 млн грн.

Кошти сплачувалися приватним організаціям, які довгий час були монополістами на ринку касових апаратів.

Що таке E-Receipt?

Це нова система реєстрації фіскальних апаратів (реєстраторів розрахункових операцій — РРО) в режимі online. При цьому, не потрібно стояти в чергах, щоб подати паперові документи. Реєстрація РРО відбувається за один день на основі подачі однієї заяви в електронному кабінеті платника податків.

Далі бізнес для ведення обліку розрахункових операцій може використовувати смартфон, планшет чи ноутбук в якості касового апарату. Електронний чек, який матиме QR-код, з кожного проданого товару автоматично буде записуватися в реєстр на електронному кабінеті платника податків.

Таким чином, бізнес уже не зобов'язаний використовувати спеціальні реєстратори розрахункових операцій конкретних виробників, а вести облік за допомогою смартфону, планшету та комп'ютеру лише використовуючи спеціальне програмне забезпечення.

Користування E-Receipt має бути безкоштовним для бізнесу.

Система поки працює в тестовому режимі і приєднатися до неї можна, встановивши програмне забезпечення за цим посиланням. Це безкоштовне ПЗ для Windows та Android. Наступний етап — розробка програмного забезпечення для IOS.

E-Receipt збирає всю інформацію про продажі з РРО в автоматичному режимі. Тому бізнесу вже не потрібно вести книги обліку розрахункових операцій та вклеювати в кінці кожного робочого дня у них звітні чеки.

Водночас, якщо у магазині або кафе зникне електроенергія, чи зламається касовий апарат, то бізнесмен зобов'язаний буде зупинити продаж товарів, чи надання послуг.

Як покупцю перевірити електронний чек?

Покупець товарів та послуг в режимі реального часу в електронному сервісі ДФС має можливість перевірити фіскальний чек, який видається традиційними касовими апаратами (реєстраторами розрахункових операцій), так і електронний чек, який було створено за допомогою новітніх РРО: смартфон, планшет та комп'ютер зі спеціальним програмним забезпеченням.

Сервіс доступний в режимі 24/7/365 без ідентифікації особи за цим посиланням.

Як знайти свій чек?

Для пошуку фіскального чеку, який було видано традиційним РРО, необхідний номер касового апарату, дата та час покупки.

Щоб знайти свій електронний чек, користувачу достатньо ввести в системі його номер та дату транзакції.

Якщо ви не побачите в системі свого е-чека, то ДФС просить сфотографувати його паперову версію та надіслати за адресом infozvit@sfs.gov.ua. Далі інспектори будуть розбиратися, чому чек не потрапив до системи.

Таким чином, покупець може самостійно контролювати, чи перерахував продавець податки з проданого товару, які були включені до ціни реалізації.

Як повідомляється на сайті ДФС, у процесі тестування системи вже було виявлено випадки невідповідності виданих споживачам чеків електронним копіям, переданим до податкової.

 

 

 

      Права платників податків в рамках проекту

       «Я маю право!»

В рамках проекту «Я маю право!» та з метою підвищення обізнаності громадян та суб’єктів господарювання щодо своїх прав, фахівці Сколівської ДПІ Стрийського управління ГУ ДФС у Львівській області зосереджують увагу на таких поняттях, як запит на отримання публічної інформації, звернення, надання податкової консультації, а також консультації з питань практичного застосування окремих норм законодавства України з питань оподаткування. Дотримання прав і свобод громадянина - пріоритет будь-якої держави. Права і свободи людини і громадянина, закріплені Конституцією України, і не є вичерпними (ст.22 Конституції України). Так, відповідно до ст.17 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI із змінами і доповненнями визначені права платників податків, а саме:

Платник податків має право:

- безоплатно отримувати у контролюючих органах, у тому числі і через мережу Інтернет, інформацію про податки та збори і нормативно-правові акти, що їх регулюють, порядок обліку та сплати податків та зборів, права та обов'язки платників податків, повноваження контролюючих органів та їх посадових осіб щодо здійснення податкового контролю;

- представляти свої інтереси в контролюючих органах самостійно, через податкового агента або уповноваженого представника;

- обирати самостійно, якщо інше не встановлено цим Кодексом, метод ведення обліку доходів і витрат;

- користуватися податковими пільгами за наявності підстав у порядку, встановленому цим Кодексом;

- одержувати відстрочення, розстрочення сплати податків або податковий кредит в порядку і на умовах, встановлених цим Кодексом;

- бути присутнім під час проведення перевірок та надавати пояснення з питань, що виникають під час таких перевірок, ознайомлюватися та отримувати акти (довідки) перевірок, проведених контролюючими органами, перед підписанням актів (довідок) про проведення перевірки, у разі наявності зауважень щодо змісту (тексту) складених актів (довідок) підписувати їх із застереженням та подавати контролюючому органу письмові заперечення в порядку, встановленому цим Кодексом;

- оскаржувати в порядку, встановленому цим Кодексом, рішення, дії (бездіяльність) контролюючих органів (посадових осіб), у тому числі індивідуальну податкову консультацію, яка йому надана, а також узагальнюючу податкову консультацію;

 - вимагати від контролюючих органів проведення перевірки відомостей та фактів, що можуть свідчити на користь платника податків;

 - на нерозголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника без його письмової згоди та відомостей, що становлять конфіденційну інформацію, державну, комерційну чи банківську таємницю та стали відомі під час виконання посадовими особами службових обов'язків, крім випадків, коли це прямо передбачено законами;

 - на залік чи повернення надміру сплачених, а також надміру стягнутих сум податків та зборів, пені, штрафів у порядку, встановленому цим Кодексом;

- на повне відшкодування збитків (шкоди), заподіяних незаконними діями (бездіяльністю) контролюючих органів (їх посадових осіб), у встановленому законом порядку;

- самостійно обирати спосіб взаємодії з контролюючим органом в електронній формі через електронний кабінет, якщо інше не встановлено цим Кодексом;

- реалізовувати через електронний кабінет права та обов’язки, передбачені цим Кодексом та які можуть бути реалізовані в електронній формі засобами електронного зв’язку;

- подавати декларацію та інші документи в паперовій формі у разі виникнення технічних проблем у роботі електронного кабінету (наявність помилки має бути підтверджена у порядку, встановленому методологом електронного кабінету або судом).

Платник податку має також інші права, передбачені законом.

 

 

                 Нові ставки єдиного податку та ЄСВ

                        для підприємців у 2019 році

Врадіївська державна податкова інспекція  Южноукраїнського управління ГУ ДФС у Миколаївській області  звертає увагу платників податків що з 1 січня 2019 року  розмір мінімальної  заробітної плати становить - 4173,00 грн., а прожитковий мінімум - до 1 921 грн, ставки єдиного податку та ЄСВ зростуть.

Так, ставки єдиного податку для ФО-П в 2019 році складуть, для платників:
1) першої групи (до 10% від розміру прожиткового мінімуму) - 192,10 грн на місяць;
2) другої групи (до 20% від розміру мінімальної зарплати) - 834,60 грн на місяць;
3) третьої групи єдиного податку:

- для неплатників ПДВ - 5% від доходу;
- для платників ПДВ - 3% від доходу.
4) для четвертої групи (виключно сільгоспвиробники) ставка податку встановлюється в  залежності від кількості використовуваної землі.

Для підприємців на загальній системі оподаткування:
- ставка ПДФО в 2019 році - 18% від суми чистого доходу.

Мінімальний місячний розмір  єдиного соціального внеску (ЄСВ) в 2019 році для платників:
- єдиного податку першої, другої і третьої груп - 918,06 грн;
- на загальній системі оподаткування - 918,06 грн.

ТЕРМІНИ СПЛАТИ

Граничні терміни сплати єдиного податку для платників:
1) першої та другої груп - щомісяця авансом не пізніше 20 числа поточного місяця;
2) третьої групи єдиного податку за:
- I квартал - 20 травня 2019 року;
- II квартал - 19 серпня 2019 року;
- III квартал - 21 листопада 2019 року;
- IV квартал - 20 лютий 2020 року.

Важливо!
Зверніть увагу, що для платників єдиного податку першої і другої груп терміни сплати єдиного податку НЕ переносяться. Таким чином, якщо термін сплати (19-е число) припадає на вихідний (неробочий) день, єдиний податок необхідно сплатити в останній робочий день перед 19 числом.

При цьому майте на увазі: якщо ви оплачуєте податки в вечірній час (після 16:00 - 17:00), то вони будуть зараховані в бюджет тільки на наступний день. Таким чином, щоб уникнути зайвих суперечок з фіскальними органами, намагайтеся не дотягувати зі сплатою єдиного податку до останнього дня, а якщо так сталося, то сплачуйте його хоча б до обіду.

Разом з тим при бажанні платники єдиного податку першої і другої груп можуть сплатити єдиний податок наперед (на кілька місяців або навіть на рік).

Платник єдиного податку третьої групи, при бажанні теж може перераховувати єдиний при кожному надходженні грошей, а не чекати кінця кварталу, накопичуючи / збираючи суму податку на розрахунковому рахунку.

Граничні терміни сплати ЄСВ для всіх ФО-П - незалежно від системи оподаткування (включаючи загальну систему):
- за 1-й квартал - 19 квітень 2019 року;
- за 2-й квартал - 19 липень 2019 року;
- за 3-й квартал - 21 жовтень 2019 року;
- за 4-й квартал - 20 січень 2020 року.

Знову-таки, при бажанні ЄСВ можна оплачувати і помісячно (по 918,06 грн) або авансом на рік вперед (11 016,72 грн).

ТЕРМІН ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ

Граничні строки подання декларації за єдиним податком для платників:
1) першої та другої груп один раз на рік, за 2018 рік - не пізніше 09 лютого  2019 року;
2) третьої групи за:
- I квартал - 10 травня 2019 року;
- півріччя - 9 серпня 2019 року;
- 9 місяців - 11 листопада 2019 року;
- рік - 09 лютого 2020 року.

Граничний термін подання декларації про доходи за 2018 рік для ФО-П на загальній системі - 09 лютого 2019 року.

Звіт з ЄСВ подається усіма ФО-П один раз на рік, за 2018 рік - не пізніше 09 лютого 2019 року.

 

Врадіївська ДПІ Южноукраїнського управління ДФС у Миколаївській області

                                  ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

  ЗАДЕКЛАРУЙТЕ СВОЇ ДОХОДИ , ОТРИМАНІ У МИНУЛОМУ    

                             РОЦІ  ДО 1 ТРАВНЯ 2019 РОКУ   

 

Податкову декларацію про майновий стан і доходи зобов’язані подати фізичні особи-платники податків, якщо протягом 2018 року

вони отримали:

-         доходи не від податкових агентів, тобто від інших фізичних осіб,

які не зареєстровані як самозайняті особи , які не є підприємцями

або не провадять незалежну професійну діяльність;

-         доходи, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не

звільнені від оподаткування;

-         іноземні доходи;

-         спадщину, чи подарунки від осіб , які не є членами сім’ї першого

ступеню споріднення;

 -    в інших випадках, передбачених законодавством.

 

Податкова декларація про майновий стан і доходи подається платниками податків за місцем податкової адреси :

- особисто або уповноваженою на це особою ;

- надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

- засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням

вимог законів щодо електронного документообігу.

  

Врадіївське державна  податкова інспекція

 

    Щодо справляння туристичного збору та плати за землю

Миколаївське управління ГУ ДФС у Миколаївській області з метою створення передумов щодо повноти надходження до місцевого бюджету місцевих податків і зборів в частині туристичного збору та плати за землю звертає увагу на наступне.

З 1 січня 2019 року набув чинності Законом України від 23.11.2018 року №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» (далі Закон №2628), яким внесено зміни до порядку оподаткування, в тому числі і в частині місцевих податків і зборів. Так, відповідно до положень Закону №2628 повністю змінено порядок справляння туристичного збору (далі – Збір).

При цьому податкове законодавство складається як із Податкового кодексу України (далі – Кодекс), так і нормативно-правових актів, прийнятих на підставі та на виконання Кодексу органами місцевого самоврядування з питань місцевих податків та зборів, за правилами, встановленими Кодексом.

Зокрема, до повноважень сільських, селищних, міських рад та рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад (Далі – Ради), щодо податків і зборів віднесено, зокрема встановлення ставок Збору та визначення переліку податкових агентів зі Збору згідно із ст. 268 Кодексу, яка з 01.01.2019 викладена у оновленій редакції щодо основних, передбачених ст. 7 Кодексу, елементів Збору:

платники  доповнено категорію суб’єктами, які тимчасово розміщуються у місцях проживання (ночівлі)

податкові агенти   розширено перелік категорій суб’єктів, які надають туристичні послуги та на яких покладається обов’язок податкових агентів водночас встановлена обов’язкова умова ідентифікації податкових агентів шляхом оприлюднення Радою переліку податкових агентів на власному офіційному веб-сайті

база оподаткування показник «вартість проживання» змінено на показниr «кількість діб проживання» у зв’язку із застосування ставок Збору до показника «мінімальна заробітна плата, встановлена законом на 1 січня звітного (податкового) року»

ставки Збору  запроваджено диференціацію граничних ставок Збору за категорією споживача туристичної послуги – внутрішній або в’їзний туризм

порядок обчислення передбачено право Рад із запровадження авансових

та сплати податкових внесків із сплати Збору, реалізація якого фіксується у зобов’язань  відповідному рішенню Ради

Одночасно, звертаємо увагу, що рішення органів місцевого самоврядування, які прийняті до 1 січня 2019 року, не відповідають нормам Кодексу за основними елементами Збору.

Таким чином, для забезпечення умов справляння Збору у 2019 році встановленими Кодексом необхідними умовами, що мають бути реалізованими у рішеннях Рад, є затвердження ставок Збору та визначення і оприлюднення податкових агентів.

Поряд з цим звертаємо увагу на необхідність своєчасного оформлення прав користування земельними ділянками, особливо, що виникають у результаті придбання об’єктів нерухомості, відмінних від земельної ділянки.

Статями 286-287 Кодексу визначено, що обов’язковою умовою виникнення у землекористувачів податкових зобов’язань з плати за землю є документальна фіксація речових прав у відповідних реєстрах.

Практика податкового адміністрування плати за землю свідчить, що однією із основних причин зменшення надходжень такої плати є нереалізація Радами своїх повноважень з контролю за своєчасністю та повнотою оформлення, а також відповідної документальної фіксації у відповідних реєстрах майнових прав, особливо у випадках переходу права власності на об’єкти нерухомості, що розташовані на землях комунальної власності.

З метою забезпечення дотримання норм Кодексу та ефективної співпраці щодо повноти надходжень до міського бюджету у 2019 році місцевих податків і зборів в частині Збору, ….управління ГУ ДФС у Миколаївській області пропонує вжити заходи відносно:

термінового прийняття рішення щодо встановлення Збору із визначених всіх передбачених ст. 7 Кодексу елементів Збору та оприлюднення на власному офіційному веб-сайті переліку податкових агентів,

посилення контролю за правомірністю використання земельних ділянок та своєчасністю переоформлення прав щодо них у разі зміни користувача.

Розраховуємо на плідну співпрацю щодо забезпечення наповнення доходної частини міста у обсягах достатніх для збалансованості з витратами місцевого бюджету, в тому числі за рахунок надходження туристичного збору та плати за землю.

 

Додатки:

- перелік суб’єктів господарювання, які декларують податкові зобов’язання зі сплати за землю, при цьому не мають правовстановлюючих документів;

перелік суб’єктів господарювання, по яких при переході права власності на об’єкти нерухомості, що розташовані на землях комунальної власності, не укладено або не внесено відповідні зміно до договорів оренди.

   

 Громадянам цілодобово доступні послуги через мережу Інтернет, які можуть бути надані без рішення державного реєстратора

Повідомляємо, що на сьогоднішній день для зручності, економії часу та покращення умов отримання адміністративних послуг діють онлайн- сервіси Міністерства юстиції України « Он-лайн будинок юстиції»

https://online.miniust.gov.ua/

 та  « Кабінет електронних сервісів» https://kap.minijust.gov.ua/services/registry.

 

Врадіївська державна податкова інспекція

 Оголошення

 Начальник Врадіївської ДПІ Южноукраїнського управління  ГУ ДФС у Миколаївській області  Н.Байгер  доводить до відома платників податків :

 1.У зв”язку із святкуванням Великодня переносится срок сплати по податках і зборах  із 30 квітня 2019 року не пізніше  26 квітня 2019 року.(п.57.1.ст.57 Податкового кодексу України ).

 2. Щодо відкриття  нових  рахунків для зарахування єдиного внеску з 02 травня 2019 року.  За реквізитами рахунків  просимо звертатися до Врадіївської ДПІ та за тел.: 9-16-76. 

 Ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.

Законом України від 23.11.2018 № 2628 внесено зміни до Закону України від 19.12. 1995 №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів» відповідно до якого з 01.07.2019 запроваджується ліцензування діяльності усіх суб’єктів господарювання, які здійснюють виробництво, зберігання, оптову та роздрібну торгівлю пальним.

Так, з урахуванням зазначених змін, відповідно до ст. 15 Закону №481 оптова торгівля пальним та зберігання пального здійснюються суб’єктами господарювання всіх форм власності за наявності ліцензії.

Ліцензії на право роздрібної торгівлі та на право зберігання пального видаються уповноваженими Кабінетом Міністрів України органами виконавчої влади за місцем торгівлі,  розташування місць зберігання пального  терміном на п’ять років.

Річна плата за ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним становить 2000 гривень на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

Річна плата за ліцензію на право зберігання пального встановлюється в розмірі 780 гривень на кожне місце зберігання пального.

Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним  та на право зберігання пального справляється щорічно і зараховується до місцевих бюджетів згідно із законодавством.

Ліцензія видається за заявою суб’єкта господарювання, до якої додається документ, що підтверджує внесення річної плати за ліцензію.
У заяві зазначається вид господарської діяльності, на провадження якого суб’єкт господарювання має намір одержати ліцензію .

Суб’єкти господарювання отримують ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним.

У заяві про видачу ліцензії на роздрібну торгівлю, зокрема, пальним додатково зазначаються адреса місця торгівлі, перелік РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, а також інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери посвідчень РРО (КОРО), які знаходяться у місці торгівлі, та дата початку їх обліку в органах державної фіскальної служби.

У додатку до ліцензії на роздрібну торгівлю пальним зазначається адреса місця торгівлі і вказуються перелік електронних контрольно-касових апаратів та інформація про них: модель, модифікація, заводський номер, виробник, дата виготовлення; реєстраційні номери книг обліку розрахункових операцій, які знаходяться у місці торгівлі.

Для отримання ліцензії на право оптової чи роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії певних документів.

— документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, на якій розташований об’єкт оптової чи роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, цільове призначення якої відповідає заявленій діяльності;

— акт вводу в експлуатацію об’єкта чи акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;

— дозвіл на початок виконання робіт підвищеної небезпеки та початок експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.

Копії документів не подають при їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.

Суб’єкти господарювання, які здійснюють оптову торгівлю пальним, за відсутності місць оптової торгівлі пальним, копії таких документів не подають.

 

Начальник Врадіївської ДПІ   Н.Байгер

 

Час сплачувати податок на нерухоме майно!

Врадіївська  державна податкова інспекція  звертає увагу фізичних осіб, які мають у власності нерухомість, про необхідність сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.

Власники квартири чи квартир, загальна площа яких перевищує 60 кв. метрів, власники житлового будинку чи будинків, загальна площа яких перевищує 120 кв. метрів, або різних типів об’єктів нерухомості загальною площею понад 180 кв. метрів, повинні сплатити податок на нерухоме майно протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення.

Слід зазначити, що відповідно до Податкового кодексу України за порушення термінів сплати податку контролюючі органи застосовують до порушника фінансові санкції у вигляді штрафу у сумі від 10 до 20 відс. своєчасно несплаченої суми податку та пені, нарахованої за кожен день несплати такого податку.

У разі неотримання податкових повідомлень-рішень на сплату податку, або встановлення розбіжностей у наявній інформації про об’єкт нерухомості, платнику податку необхідно звернутися з оригіналами документів, що підтверджують право власності на нерухомість, до контролюючих органів за місцем проживання (реєстрації). 

 

     Земельний податок громадянам необхідно сплатити протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішенння .

Відповідно до пп 14.1.72 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу земельний податок — це обов’язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів.

Об’єктом оподаткування є земельні ділянки, які перебувають у власності або постійному користуванні. Базою обкладення земельним податком є:

- нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації – для земель, нормативна грошова оцінка яких проведена;

- площа земельних ділянок, нормативна грошова оцінка яких не проведена.

Відповідно до п. 281.1 ст. 281 Податкового кодексу від сплати земельного податку звільняються:

інваліди І і ІІ групи;

фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

пенсіонери (за віком);

ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України № 3551-ХІІ;

фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Згідно з п. 281.2 ст. 281 Податкового кодексу звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб п. 281.1 цієї статті, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

для ведення особистого селянського господарства — у розмірі не більш ніж 2 га;

для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах — не більш ніж 0,25 га, в селищах — не більш ніж 0,15 га, в містах — не більш ніж 0,10 га;

для індивідуального дачного будівництва — не більш ніж 0,10 га;

для будівництва індивідуальних гаражів — не більш ніж 0,01 га;

для ведення садівництва — не більш ніж 0,12 га.

Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Органи виконавчої влади з питань земельних ресурсів за запитом відповідного органу ДФС за місцезнаходженням земельної ділянки надають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Нарахування фізичним особам сум податку проводиться органами ДФС, які надсилають платникові до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному ст. 58 Кодексу України.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня поточного року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником — починаючи з місяця, в якому у нового власника виникло право власності.

У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника до іншого протягом календарного року орган ДФС надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Згідно з пп. 287.5 ст. 287 Податкового кодексу податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними платника податків, такому платнику необхідно звернутись до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки з оригіналами відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою для проведення звірки даних щодо:

розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника податку;

права на користування пільгою із сплати податку;

розміру ставки податку;

нарахованої суми податку.

Контролюючий орган за місцем знаходження земельної ділянки проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

 

 

                                  НОВІ РАХУНКИ

Врадіївська державна податкова інспекція  Южноукраїнського управління  ГУ ДПС у Миколаївській області  звертає увагу платників податків що з 1 жовтня  2019 року змінюються реквізити бюджетних рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN( 29 літерно-цифрових символів) із збереженням довжини номера рахунку аналітичного обліку –не більше 14 цифрових символів.  За новими рахунками звертатись до Врадіївської ДПІ.

 

Врадіївська ДПІ  Южноукраїнського управління  ДПС  у  Миколаївській області