Врадіївська районна державна адміністрація. Миколаївська область, Україна. » Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ
Українська | Русский | English
Головна Новини Доступ до публічної інформації Учасникам АТО та членам їх сімей Інформація для вимушених переселенців

Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ

                             ІНФОРМУВАННЯ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ ЩОДО НОВІТНІХ МОДЕЛЕЙ ПРОГРАМНИХ  ТА ПРОГРАМНО –ТЕХНІЧНИХ КОМПЛЕКСІВ    ПРИЗНАЧЕНИХ ДЛЯ РЕЄСТРАЦІЇ   РОЗРАХУНКОВИХ ОПЕРАЦІЙ.

Нова інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій e-Receipt (електронний касовий чек) передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею,нова система може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм. Вона передбачатиме програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника.

Всі кейси цієї системи, будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.

«Система e-Receipt матиме можливість інтегруватися з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами, відповідатиме вимогам захисту інформації та передбачатиме мінімальні затрати часу на процес фіскалізації».

Icнуюча на сьогодні система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій є недосконалою, оскільки доволі обтяжлива, незручна та високовартісна для платника податків. Вона передбачає реєстрацію реєстратора розрахункових операцій протягом п’яти днів, включаючи візити до органів ДФС та Центрів сервісного обслуговування, оформлення значної кількості паперових документів. Крім того, вартість РРО, які представлені на ринку касової техніки, є високою і становить від 4 до 20 тис. грн.

До того ж послуги на технічне обслуговування та ремонт РРО, які  забезпечуються центрами сервісного обслуговування відповідно до заключних договорів, а також послуги інформаційних еквайєрів, якими передаються дані РРО, є платними і становлять мінімально 200 грн щомісяця для кожного РРО.

 «Традиційні РРО друкують лише паперові чеки, потребують наявності друкуючого пристрою, та відповідних витратних матеріалів. Нова система e-Receipt значно спрощує та удосконалює цей процес оскільки передбачає виключно оnline реєстрацію пристрою через Електронний кабінет та Оnline передачу (отримання) даних.

Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.

Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті платника як платником, так і покупцем.

 Враховуючи важливість та актуальність для бізнесу питання удосконалення системи реєстрації та обліку РРО,  нова система не тільки спростить процес використання касових апаратів, оскільки знімає додаткові часові та фінансові витрати бізнесу, а й допоможе у боротьбі з сірим імпортом, контрабандою та нелегальною торгівлею.

  Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ

 

До уваги платників податку на нерухоме майно!

 

Просимо відповідально поставитись до сплати податку на нерухомість та вчасно сплатити податкові зобов’язання з цього податку.

Звертаємо увагу, що у разі встановлення розбіжностей у зазначеному податковому повідомленні-рішенні інформації про об’єкт нерухомості, а також у разі виникнення інших питань щодо сплати податку на нерухоме майно, або плати за землю, необхідно звертатися до Врадіївського відділення Южноукраїнської ОДПІ за телефоном : 9-16-76 , або за адресою: смт.Врадіївка, вул. Героїв Врадіївщини 137-а.

Крім того, у разі виникнення у платників податків питань щодо погашення податкового боргу, просимо звертатися за телефонами:

05136-5-60-23,  за адресою: м. Первомайськ, вул.Дзержинського 18.

  Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ

 До уваги платників податків! 

Головне управління ДФС у Миколаївській області повідомляє платникам податків, що обслуговування платників з питань земельного податку, орендної плати та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки здійснюється у територіальних органах ДФС у Миколаївській області за місцем знаходження земельної ділянки або за місцем реєстрації об’єкта нерухомості, за наступними адресами: 

№ з/п

Район

Центр обслуговування платників/відділення ОДПІ

Адреса

Телефон

1.

Заводський та Центральний райони м. Миколаєва

Центр обслуговування платників ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва  №2

м. Миколаїв,                  вул. Чкалова 20

(0512)489701

2.

Інгульський район  м. Миколаєва

Центр обслуговування платників в Інгульському районі м. Миколаєва №1

м. Миколаїв,                 вул. Вячеслава Чорновола 1/1

(0512)236483

3.

Корабельний район м. Миколаєва

Центр обслуговування платників в Інгульському районі м. Миколаєва №2

м. Миколаїв, вул.Океанівська 1А

(0512)640207

4.

Вознесенський район

Центр обслуговування платників Вознесенського відділення Очаківської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Вознесенськ,          пров. Бузьких козаків,6

(05134)41262

5.

Веселинівський район

Веселинівське відділення Очаківської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Веселинове,         вул. Мозолевського,10

(05163)22426

6.

Єланецький район

Єланецьке відділення Очаківської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Єланець,               вул. Паркова, 14/1

(05159)91963

7.

Новоодеський район

Новодеське відділення Очаківської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Нова Одеса,                вул. Центральна, 179

(05167)93471

8.

Первомайський район

Центр обслуговування платників Первомайського відділення Южноукраїнської  ОДПІ

Миколаївська область,

м. Первомайськ,            вул. Театральна, 18

(05161) 43316

9.

Врадіївський район

Врадіївське відділення Южноукраїнської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Врадіївка,                вул. Героїв Врадіївщини, 137А

(05135)96338

10.

Доманівський район

Доманівське відделення Южноукраїнської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Доманівка,               вул. Комонавтів,5

(05152)91505

11.

Кривоозерський район

Кривоозерське відделення Южноукраїнської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Криве Озеро,             вул. 1 Травня, 9

(05133)23620

12.

Очаківський район

Центр обслуговування платників Очаківської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Очаків,                          вул. Старофортечна, 27

(05154)30369

13.

Березанський район

Березанське відділення Очаківської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Березанка, вул. Центральна, 80

(05153)21648

14.

Миколаївський район

Миколаївське відділення Очаківської ОДПІ

м. Миколаїв,                     вул. Веселинівська, 50

(0512)480613

15.

Баштанський район

Центр обслуговування платників Баштанської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Баштанка,                    вул. Миколи Аркаса,2

(05158)28366

16.

Березнегуватський район

Березнегуватське відділення Баштанської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Березнегувате,                 вул. 1-шого Травня, 85

(05168)191803

17.

Казанківський район

Казанківське відділення Баштанської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Казанка,                     вул. Миру, 198А

(05164)91427

18.

Новобузький район

Новобузьке відділення Баштанської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Новий Буг,                      вул. Гагаріна, 9/1

(05151)93252

19.

м. Южноукраїнськ

Центр обслуговування платників Южноукраїнської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Южноукраїнськ,           вул. Енергобудівників,5

(05136)54568

20.

Арбузинський район

Арбузинське відділення Южноукраїнської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Арбузинка,               вул. Центральна, 101

(05132)30235

21.

Братський район

Братське відділення Южноукраїнської ОДПІ

Миколаївська область,

смт. Братське,                  вул. Миру, 117

(05131) 91992

22.

Вітовський район

Центр обслуговування платників Вітовського відділення Баштанської ОДПІ

м. Миколаїв,              вул. Торгова,63А

(0512)644853

23.

Снігурівський район

Снігурівське відділення Баштанської ОДПІ

Миколаївська область,

м. Снігурівка,                    вул. Центральна 3/1

(05162)32645

               Право на оскарження висновків  перевірок

Податковим кодексом України передбачено право платників податків на оскарження висновків перевірок, а також рішень, прийнятих за результатами таких перевірок.

Так, при встановленні контролюючим органом в ході проведення перевірки порушення платником податків вимог податкового законодавства, за результатами такої перевірки складається акт. У разі незгоди особи, щодо якої проводилась перевірка з висновками, викладеними в акті, вона має право підписати його із зауваженнями (п. 86.1 ст. 86 Податкового кодексу України).

Крім того, абз. 1 п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України передбачено право платника податків або його законного представника подати свої заперечення на акт та/або додаткові документи в порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, до контролюючого органу, який проводив перевірку платника податків, протягом п'яти робочих днів з дня, наступного за днем отримання акта. Платник податків (його уповноважена особа та/або представник) має право брати участь у розгляді таких заперечень та/або додаткових документів. Рішення про визначення грошових зобов'язань керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу приймається з урахуванням результатів розгляду  таких заперечень (абз. 4 п. 86.7 ст. 86 Податкового кодексу України).

Пунктом 86.8 ст. 86 Податкового кодексу України закріплено, що податкове повідомлення-рішення приймається керівником (його заступником або уповноваженою особою) контролюючого органу протягом десяти робочих днів з дня, наступного за днем вручення платнику податків, його представнику або особі, яка здійснювала розрахункові операції, акта перевірки у порядку, передбаченому статтею 58 цього Кодексу, для надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень, а за наявності заперечень посадових осіб платника податків до акта перевірки та/або додаткових документів, поданих у порядку, визначеному пунктом 44.7 статті 44 цього Кодексу, приймається з урахуванням висновку про результати розгляду заперечень до акта перевірки та/або додаткових документів - протягом трьох робочих днів, наступних за днем розгляду заперечень та/або додаткових документів і надання (надсилання) письмової відповіді платнику податків.

При цьому, відповідно до п. 56.1 ст. 56 Податкового кодексу України прийняті контролюючим органом рішення можуть бути оскаржені в адміністративному або судовому порядку.

При оскарженні в адміністративному порядку, така скарга подається до контролюючого органу вищого рівня у письмовій формі протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання платником податків податкового повідомлення-рішення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується (п. 56.3 ст. 56 Податкового кодексу України).

В судовому порядку рішення контролюючого органу може бути оскаржене в будь-який момент після отримання такого рішення, в межах строків давності, визначених статтею 102 Податкового кодексу України. При зверненні до суду, грошове зобов’язання, визначене рішенням, що оскаржується, вважається неузгодженим до дня набрання судовим рішенням законної сили.

Таким чином, у разі виявлення контролюючим органом під час перевірки порушень платник податків має право:

  • на підписання акту із зауваженнями;
  • подання контролюючому органу заперечень та/або додаткових документів до акта (довідки);
  • подання скарги про скасування прийнятого податкового повідомлення-рішення (адміністративний порядок оскарження)
  • подання позовної заяви до суду щодо оскарження податкового повідомлення-рішення (судовий порядок оскарження). 

             Врадіївське відділення  Южноукраїнської ОДПІ  ГУ ДФС у Миколаївській  області нагадує:,

що  з 11 вересня 2018 року діятимуть виключно нові бюджетні рахунки для сплати податків ,зборів,платежів до державного та місцевих бюджетів ( МФО 899998)

Звертаємо увагу, що граничний термін перехідного періоду функціонування моделі виконання дохідної частини бюджетів,протягом якого старі рахунки залишаються активними, закінчується 10.09.2018 .

Таким чином , починаючи з 11.09.2018 року кошти, які сплачуватимуться платниками податків зі старими реквізитами не будуть зараховуватись до бюджетів, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження.

У зв’язку з цим ,платникам податків для забезпечення повноти та своєчасності розрахунків з бюджетом при заповненні розрахункових документів на сплату податків ,зборів та платежів необхідно зазначати реквізити рахунків відкритих з 02.07.2018 року.

 

                                                     Я МАЮ ПРАВО ЗНАТИ

Нарахування фізичним особам плати за землю проводиться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки. Податкові зобов’язання з плати за землю нараховуються індивідуально для кожної фізичної особи  щодо окремої земельної ділянки на підставі даних Державного земельного кадастру. Податкові повідомлення-рішення про внесення суми податку надсилають платникам податків за місцем їх реєстрації до 1 липня поточного року.

У разі неотримання повідомлення-рішення на сплату земельного податку чи розбіжностей даних з контролюючим органом платники земельного податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки щодо:

- розміру площі земельної ділянки, що перебуває у його власності та/або користуванні,

- права на користування пільгою зі сплати податку,

- розміру ставки податку та нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

 

Щодо реєстрації та обліку платників

Суб’єкт господарювання має право, не відвідуючи органи ДФС, за допомогою електронних сервісів, що розміщені на офіційному веб-порталі ДФС, отримати від контролюючого органу необхідну для себе інформацію.

На сьогоднішній день функціонують такі електронні сервіси:

1) електронний сервіс «Інформація з реєстрів», який вміщує в собі такі відомості:

«Дані про взяття на облік платників податків»;

«Дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального»;

«Дані Реєстру отримувачів бюджетної дотації»;

«Реєстр страхувальників»;

«Інформація про РРО»;

«Реєстр осіб, які здійснюють операції з товарами»;

«Дані реєстру платників ПДВ»;

«Інформація про книги ОРО»;

2) електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису».

Фізична особа – платник податків для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків щодо сум отриманих доходів та утриманих податків формує запит, підписує сформований запит електронним цифровим підписом та відправляє на електронну адресу «Єдиного вікна подання електронної звітності ДФС». Відповідь надходить на адресу електронної пошти платника, з якої надійшов запит.

3) електронний сервіс «Інформування громадян про результати обробки файлів-запитів щодо доходів фізичних осіб, які звернулись за призначенням житлових субсидій, що надходять від підрозділів соціального захисту населення».

За його допомогою громадяни, вказавши реєстраційний номер облікової картки платника податків та прізвище, ім’я по батькові, можуть у телефонному режимі отримати необхідну інформацію в Інформаційно-довідковому департаменті ДФС;

4) електронний сервіс «Дані реєстру волонтерів АТО».

Громадяни мають можливість перевірити за номерами банківських рахунків інформацію про перебування волонтера у Реєстрі волонтерів АТО, що мінімізує випадки шахрайства під час здійснення благодійних заходів.

Також, на офіційному веб-порталі ДФС через електронний сервіс «Єдине вікно подання електронної звітності ДФС» реалізовані такі процедури реєстрації та обліку платників податків в органах ДФС на підставі документів, поданих суб’єктами господарювання в електронному вигляді:

1) процедури обліку платника податків за неосновним місцем обліку – на підставі повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за ф. № 20-ОПП, заяви для взяття на облік за неосновним місцем обліку за ф. № 17-ОПП;

2) процедури внесення змін до облікових даних платника – на підставі заяви за ф. № 1-ОПП з позначкою «Відомості про особу, відповідальну за ведення бухгалтерського та/або податкового обліку»;

3) процедури реєстрації, перереєстрації, анулювання реєстрації платника ПДВ – на підставі реєстраційної заяви платника ПДВ за ф. № 1-ПДВ, заяви про анулювання реєстрації платника ПДВ за ф. № 3-ПДВ;

4) процедури формування та надання витягу і довідки з реєстру платників ПДВ – на підставі запиту про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за ф. № 1-ЗВР, запиту про отримання довідки з реєстру платників ПДВ за ф. № 1-ЗДР;

5) процедури включення с/г товаровиробників до Реєстру отримувачів бюджетної дотації, перереєстрації, виключення з цього реєстру – на підставі заяви про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації за ф. № 1-РОБД, заяви про зняття сільськогосподарського товаровиробника з реєстрації як отримувача бюджетної дотації за ф. № 2-РОБД;

6) процедури формування та надання витягу з реєстру страхувальників або довідки про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників – на підставі запиту про отримання витягу з реєстру страхувальників за ф. № 1-ЗРС.

Врадіївське відділення  Южноукраїнської ОДПІ

  Порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове        

                      державне соціальне страхування

До числа платників єдиного внеску додано членів фермерського господарства (нагадаємо, що вони є платниками єдиного внеску з 1 січня 2018 року.

Порядок визначення бази нарахування єдиного внеску для членів фермерського господарства: це розподілений дохід (прибуток), отриманий такими платниками від чистого прибутку фермерського господарства у звітному році, що підлягає обкладенню податком на доходи, поділений на кількість місяців, протягом яких такий платник перебував на обліку як платник єдиного внеску;

  • якщо такими платниками не отримано дохід (прибуток) у звітному кварталі або окремому місяці звітного кварталу, вони все одно мають сплатити єдиний внесок, сума якого не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску!

Суми єдиного внеску ці платники обчислюють після отримання частки розподіленого доходу (прибутку) від чистого прибутку фермерського господарства у звітному році та за результатами перевірки їх діяльності, що призвела до збільшення або зменшення розміру частки такого розподіленого доходу, який підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. Єдиний внесок сплачують один раз на квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок.

Також установлено  порядок обчислення і строки сплати єдиного внеску фізособами-підприємцями (крім ФОП, які обрали спрощену систему оподаткування) та особами, які провадять незалежну професійну діяльність (п. 4 розділу IV Інструкції):

  • єдиний внесок вони обчислюють на підставі даних річних податкових декларацій (річної звітності) та результатів перевірок діяльності таких осіб, що призвела до збільшення або зменшення розміру доходу, який підлягає обкладенню податком на доходи фізичних осіб. При цьому враховується кількість місяців, протягом яких така особа перебувала на обліку як платник єдиного внеску;
  • сплачують єдиний внесок такі платники один раз на квартал до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок. При цьому сума внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску за кожен місяць такого кварталу.

Зазначеним платникам єдиного внеску, які здійснили до 1 січня 2017 року нарахування ЄСВ у розмірі, меншому за мінімальний страховий внесок, органи доходів і зборів надсилають повідомлення-розрахунок, у якому зазначають розрахунок суми такої доплати, яка підлягала сплаті за результатами підприємницької діяльності за звітний календарний рік.

Установлено, що протягом особливого періоду та на весь період незаконного позбавлення волі на території проведення антитерористичної операції фізособи-підприємці та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, якщо вони не є роботодавцями, а також члени фермерського господарства звільняються від виконання своїх обов'язків:

  • у разі призову на військову службу під час мобілізації або залучення до виконання обов'язків щодо мобілізації за посадами, передбаченими штатами воєнного часу, — з першого календарного дня місяця призову на військову службу під час мобілізації платника до останнього календарного дня місяця, у якому платника було демобілізовано або завершено його лікування (реабілітацію);
  • у разі незаконного позбавлення волі на території проведення антитерористичної операції — з першого календарного дня місяця незаконного позбавлення волі до останнього календарного дня місяця, у якому платника було визволено або завершено його лікування (реабілітацію), необхідні після визволення.

Визначений порядок обчислення і строки сплати єдиного внеску фізичними особами-підприємцями, особами, які провадять незалежну професійну діяльність та членами фермерського господарства у разі зняття їх з обліку в органах доходів і зборів:

  • для фізосіб-підприємців останнім періодом, за який необхідно обчислити та сплатити єдиний внесок, буде період із дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення;
  • для осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, та членів фермерського господарства останнім періодом, за який необхідно обчислити та сплатити єдиний внесок, буде період із дня закінчення попереднього звітного періоду до дня надходження до органу доходів і зборів заяви про зняття з обліку платника єдиного внеску.

Такі платники сплачують єдиний внесок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання звіту із зазначенням типу форми «ліквідаційна».

Врадіївсько відділення Южноукраїнської ОДПІ

 Особливості укладення договору добровільної участі у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування для отримання субсидії

Головне управління ДФС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня
1995 року №848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» позитивне рішення комісії про призначення житлової субсидії може бути прийнято лише у разі, коли особи на момент призначення житлової субсидії сплачують єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед днем звернення за призначенням житлової субсидії або сплачують єдиний внесок у розмірі, не меншому ніж мінімальний, протягом двох місяців підряд перед місяцем, у якому житлова субсидія призначається без звернення громадянина.

Відносини, що виникають під час провадження діяльності, пов’язаної зі збором та веденням обліку єдиного внеску, регулюються Законом України
від 8 липня 2010 року №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон 2464).

Порядок укладення договору про добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування або одноразову сплату у системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування врегульовано ст.10 Закону №2464 та розд.V Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449 «Про затвердження Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Інструкція №449). Частиною 1 ст.10 Закону №2464 визначено категорію платників, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску.

Особа, яка виявила бажання брати участь у системі добровільного страхування, подає до Центрів обслуговування платників за місцем реєстрації (проживання) заяву за формою згідно з дод.3 до Інструкції №449, копію трудової книжки (за наявності), виписку з системи персоніфікованого обліку (ОК-5) та копію документа, що посвідчує особу, а члени особистого селянського господарства надають також документ, що підтверджує їх членство у такому господарстві (п.п.1 п.2 розд.V Інструкції №449).

З особою, яка подала Заяву, після перевірки викладених у ній відомостей органами ДФС у строк не пізніше 30 календарних днів з дня отримання Заяви укладається Договір відповідно до типового Договору, наведеного у дод.4 до Інструкції №449, а у разі бажання особи сплатити єдиний внесок за попередні періоди, в яких особа не підлягала загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню, у тому числі за період з 01.01.2004 по 31.12.2010, укладається Договір за формою, наведеною у дод.5 до Інструкції №449 та передбачена сплата єдиного внеску у подвійному розмірі.

Особи, які мають право на добровільну сплату єдиного внеску, беруть участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування протягом строку, визначеного у Договорі, але не менше одного року (крім договорів про одноразову сплату) (ч.2 ст.10 Закону №2464).

Враховуючи викладене, нормами Закону №2464 передбачено укладення Договорів з:

- членами особистого селянського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню, - за всіма видами соціального страхування (на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття, у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, та пенсійне страхування) укладених, з такими особами на строк не менше одного року;

- особами, які досягли 16-річного віку та не перебувають у трудових відносинах з роботодавцями, визначеними п.1 ч.1 ст.4 Закону №2464, та не належать до платників єдиного внеску, визначених пп.4, 5 та 5 прим.1 ч.1 ст.4 Закону №2464, у тому числі іноземцями та особами без громадянства, які постійно проживають або працюють в Україні, громадянами України, які працюють або постійно проживають за межами України, якщо інше не встановлено міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, - на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування на строк не менше одного року, крім Договору одноразової сплати, термін дії якого 10 календарних днів з дня його підписання.

Додатково повідомляємо, що Договір є правовим документом, у якому сторони визначили свої права й обов’язки, виконання яких сторонами Договору є обов’язковим. Договір може бути достроково розірваний за умов, визначених ч.8 ст.10 Закону №2464. В інших випадках дострокове розірвання Договору недопускається. Якщо укладений Договір достроково припинено або не виконано умови Договору, штрафні санкції за такі порушення не передбачено, а звіт подається за періоди, за які сплачено страхові кошти. При цьому особам, які не виконали умови Договору та виявили бажання знову брати участь у добровільному страхуванні, надалі в укладенні Договору буде відмовлено.

Головне управління ДФС у Миколаївській області

  Відпустка єдиний податок
Формат: PDF | Добавлен: 22/11/2018 09:25:10
387Kb Скачать скачать